خرید ارزانترین املاک در شهر آلانیا به چه عواملی بستگی دارد ؟

 

با توجه به رشد چشمگیر شهر آلانیا در سالهای اخیر و با در نظرگرفتن توسعه و پیشرفت این شهر ساحلی زیبا ، می توان با اطمینان گفت خرید ملک در آلانیا یک سرمایه گذاری بسیار پر سود می باشد . این امر باعث شده تا تقاضای خرید ملک در آلانیا هر روز بیشتر و بیشتر می شود . در این میان بسیاری از خریداران به دلیل کمبود بودجه به دنبال خرید ارزانترین املاک در شهر آلانیا می باشند . اگر شما هم قصد خرید املاک ارزان قیمت در شهر آلانیا را دارید ، با ما همراه باشید تا مهمترین عوامل موثر بر ارزان بودن املاک در شهر آلانیا را مورد بررسی قرار دهیم .

 

ارزانترین املاک آلانیا

دلایل متفاوتی در شهر آلانیا می تواند بر ارزان بودن قیمت ملک تاثیر داشته باشد . در اینجا سعی داریم چند مورد از مهمترین این عوامل را که تاثیر بسزایی درارزان شدن قیمت ملک در شهر آلانیا دارند را برایتان توضیح دهیم .

 

انتخاب ارزانترین مناطق آلانیا

در تمامی شهرهای کوچک و بزرگ جهان مناطقی وجود دارن که به دلایل متعددی همچون فاصله تا مرکز شهر ، صنعتی بودن منطقه و یا بومی نشین بودن منطقه قیمت ارزانتری برای خرید نسبت به دیگر مناطق شهر دارند . شهر آلانیا نیز دارای چنین مناطق شهری می باشد که به دلیل ترک نشین بودن یا فاصله از مرکز شهر از قیمت پایین تری نسبت به دیگر مناطق آلانیا برخوردار است . انتخاب منطقه ارزان می تواند تفاوت بسزایی در قیمت خرید ملک در آلانیا داشته باشد . ارزانترین مناطق شهر آلانیا به ترتیب منطقه چیپلاکلی ، منطقه دمیرتاش و منطقه آوسالار می باشند .

 

خرید املاک دست دوم در آلانیا

یکی دیگر از راههای خرید ارزانترین املاک در شهر آلانیا ، خرید املاک دست دوم در این شهر می باشد . املاک دست دوم همواره نسبت به املاک نوساز ارزانتر می باشند و در تمامی مناطق این شهر می توانید املاک دست دوم ارزان قیمت پیدا کنید . اما اگر در مناطق ارزان قیمت آلانیا اقدام به خرید ملک دست دوم نمایید می توانید ارزانترین املاک این شهر را با قیمتی باور نکردنی خریداری نمایید . در اصل با یک تیر ، دو نشان زده اید . هم ارزانی بابته منطقه و هم ارزانی بابته دست دوم بودن ملک شامل خرید شما شده است .

 

خرید املاک در حال ساخت در آلانیا (پیش خرید)

یکی دیگر از راههای خرید ملک ارزان قیمت در شهر آلانیا ، خرید آپارتمان در پروژه های در حال ساخت می باشد . این آپارتمان ها به دلیل آماده تحویل نبودن از قیمت پایین تری نسبت به املاک آماده تحویل برخوردار هستند . حتی بعضی از این پروژه ها از شرایط اقساطی بدون بهره نیز برخوردار می باشند . با توجه به تورم های کشور ترکیه و بالا رفتن سالیانه قیمت ملک در شهر آلانیا می توان این نوع خرید را در دسته خرید املاک ارزان قیمت در آلانیا قرار داد .

 

خرید ارزانترین املاک بدون امکانات رفاهی در آلانیا (خانه ترکی)

خرید آپارتمان های بدون امکانات رفاهی و بومی نشین نیز از ارزانترین املاک آلانیا به حساب می آیند . این ساختمان ها اکثرا از متریال معمولی ساخته شده اند و بعضی از آنها حتی آسانسور هم ندارند . آشپزخانه این آپارتمان ها نیز به صورت مجزا از سالن نشیمن ساخته می شوند . با توجه به اینکه خرید این نوع آپارتمان ها خیلی باب صلیقه ما ایرانیان نیست ، اما در دسته ارزانترین املاک در شهر آلانیا قرار دارند .

 

آفرهای هفتگی ما در آلانیا

اگر شما قصد خرید ارزانترین املاک در شهر آلانیا را دارید ، می توانید از آفرهای هفتگی شرکت ما استفاده نمایید . ما به صورت هفتگی املاک منحصر به فردی را با قیمت های باورنکردنی در اینستاگرام و شبکه های اجتماعی شرکت با نام آفر هفتگی قرار می دهیم . شما میتوانید از طریق دنبال کردن اینستا گرام ما و عضویت در شبکه های اجتماعی این شرکت از این آفرهای هفتگی استفاده نمایید . همچنین جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق راههای ارتباطی با مشاورین مجرب ما در آلانیا در ارتباط باشید .

 

 

 

Join The Discussion

Compare listings

Compare
error: Content is protected !!
Previous
Next