تاثیر ویروس کرونا بر بازار املاک ترکیه

تاثیر ویروس کرونا بر بازار املاک ترکیه

بازار املاک ترکیه نیز مانند تمام مشاغل دیگر در سراسر دنیا ، تحت تاثیر ویروس کرونا قرار گرفته است. تاثیر ویروس کرونا بر بازار املاک ترکیه به دو دلیل مهم رخ داده است . اول اینکه همانطور که میدانید ، در طول سالهای گذشته ، بخش عمده ای از خریداران ملک در ترکیه را سرمایه گذاران خارجی تشکیل میدهند . قوانین ترکیه جهت اعطای اقامت ترکیه و همینطور حق شهروندی ترکیه، در طول سالهای گذشته موجب گردید تا سرمایه گذاران بسیار زیادی از نقاط مختلف دنیا شروع به خرید ملک و سرمایه گذاری در ترکیه کنند . اما در حال حاضر به دلیل ویروس کرونا ، تمام پروازها معلق شده و تا اطلاع ثانوی امکان حضور سرمایه گذاران خارجی در ترکیه مقدور نخواهد بود .

دوم اینکه به دلیل وضعیت به وجود آمده حرکت بازار داخلی نیز کند شده است چون حرکت بین شهری نیز بین اغلب شهرهای بزرگ ترکیه ممنوع شده است . ترکیه با حدود 80 میلیون جمعیت ، دارای بازار داخلی وسیعی است و به خصوص امسال که با توجه به پایین آمدن بهره ای بانکی ، اغلب سرمایه دارن ترک نیز شروع به سرمایه گذاری در بخش املاک و مستغلات کرده بودند .

اما با وجود تاثیر ویروس کرونا بر بازار املاک ترکیه چه باید کرد ؟

به یاد داشته باشیم که همیشه هر بحرانی ، فرصتی است که اگر درست از آن استفاده کنیم ، میتواند برای ما موقعیت های پر سودی را به همراه داشته باشد. در حال شرکت های ساختمانی برای فروش، نرخ های با قیمت بسیار پایین را پیشنهاد میدهند و همینطور شرایط پرداختی ویژه ای را به خریداران توصیه میکنند . بعضی از املاک تا حدود 30 درصد تخفیف ویژه دارند و نسبت به نرخ های املاک قبل از زمان شیوع ویروس کرونا ، کاهش چشمگیری داشته اند که به نفع خریدار است . خریدارانی که پول نقد داشته باشند میتوانند با قیمت های بسیار ارزانتری نسبت به خرید ملک اقدام کنند . بنابراین اگر قصد خرید ملک در ترکیه را دارید ، پیشنهاد میکنیم از فرصت پیش رو آمده استفاده کنید .

چگونه میتوانیم در شرایط فعلی و از راه دور نسبت به خرید ملک در ترکیه اقدام کنیم ؟

اگر مایل بودید از شرایط و قیمت های ویژه در این دوره استفاده کنید ، میتوانید به صورت آنلاین و از راه دور کلیه اطلاعات را بررسی کنید و نسبت به خرید ملک اقدام کنید. ما کلیه اطلاعات لازم و روند خرید ملک به صورت آنلاین را برای شما در مطلبی جداگانه ذکر کرده ایم که از طریق لینک زیر میتوانید به دقت بررسی کنید . شرکت سان اند سندز ، با کادر حقوقی و مشاورین مجرب از ابتدا تا انتهای پروسه خرید ملک و دریافت اقامت و یا شهروندی ترکیه در کنار شما خواهد بود . برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره تلفنی با ما در تماس باشید.

راهنمای کامل خرید آنلاین ملک در ترکیه 

 

 

Join The Discussion

Compare listings

Compare
error: Content is protected !!
Previous
Next