منطقه چکمه کوی در استانبول

منطقه چکمه کوی استانبول

منطقه چکمه کوی یکی از مناطق قسمت آسیایی شهر استانبول میباشد و مساحت این منطقه 202 کیلومتر مربع بوده و و جمعیت تقریبی آن حدود 251937 نفر است.این منطقه تا سال 2009 از محله های منطقه عمرانیه بوده که در این سال به منطقه مستقل با 17 محله و 5 روستا تبدیل شده است.در شمال غربی این منطقه بیکوز، در شمال شرقی آن شیله، در جوب غربی آن عمرانیه و در جنوب شرقی آن سانجاک تپه و پندیک وجود دارد.این منطقه از قسمت آسیایی دارای طبیعت بسیار زیبایی میباشد و وجود فضای سبز زیاد و جنگل زندگی در آرامش را به شما هدیه میدهد و به دلیل زیر ساخت مناسب شهری در این منطقه شما میتوانید نسبت به سلیقه تان آپارتمان های لوکس و یا ویلاهایی مدرن را برای زندگی انتخاب کنید.

حمل و نقل درمنطقه چکمه کوی

خط 5 متروی استانبول از جنوب منطقه چکمه کوی که تراکم جمعیتی بیشتری دارد میگذرد و همچنین منطقه دارای خطوط فعال اتوبوس و دولموش نیز میباشد. ایستگاه های مترو و متروبوس منطقه چکمه کوی عبارتند از: یامان اولر، چاکماک، ایلامور کویو، آلتین شهیر، امام هاتیپ لیسه سی، دودولو، نجیب فاضل و جکمه کوی.همچنین منطقه چکمه کوی استانبول دارای دو اتوبان بزرگ شیله و سلطان یاووز نیز میباشد که به کمک این دو اتوبان شما میتوانید به راحتی به دیگر مناطق شهر استانبول دسترسی داشته باشید. برای مثال شما به کمک این وسایل نقلیه تنها 30 دقیقه با مرکز شهر در قسمت اروپایی فاصله دارید.

مراکز آموزشی و مراکز خرید چکمه کوی

با زندگی در این منطقه شما برای تحصیل خود یا فرزندتان هیچ مشکلی ندارید، به این دلیل که چندین مرکز آموزشی دولتی و خصوصی در این منطقه وجود دارد. برای مثال سه کالج خصوصی با نام های کالج خصوصی باهچه شهیر، کالج خصوصی آوروپا سیناو و کالج خصوصی چکمه کوی به همراه چندین مدرسه خصوصی و دولتی دیگر در این منطقه واقع شده است. منطقه عمرانیه دارای دو دانشگاه به نام های ایستینه چکمه کوی و اوزیئین نیز هست.

مکان های تفریحی منطقه چکمه کوی

منطقه چکمه کوی استانبول به دلیل طبیعت زیبایی که دارد دارای پارک ها و مناطق ییلاقی زیبایی میباشد. مناطقی از قبیل: پارک جنگلی چکمه کوی و پارک استانبول. برای تفریح و گذراندن زمان در این منطقه زیبا با به شما دیدن منطقه ییلاقی پولونزکوی را پیشنهاد میدهیم.این منطقه در گذشته محل اسکان لهستانی ها بوده و در حال حاضر نیز شما میتوانید در این منطقه از غذاهای متنوع لهستانی لذت ببرید و در محیطی زیبا و سرسبز روزی خاطره ساز را برای خود و خانواده بسازید.

خرید ملک در این منطقه را به چه کسانی پیشنهاد میکنیم :

اگر زندگی در محیطی آرام، در بهشتی مملو از اکسیژن میخواهید ما به شما چکمه کوی را پیشنهاد میکنیم. شما با زندگی در این منطقه هم در خانه ایی لوکس و مدرن زندگی میکنید، هم امکان زندگی در دل طبیعت را خواهید داشت.همچنین به دلیل وجود وسایل نقلیه مناسب و دسترسی آسان شما مشکل جابجایی و دسترسی به دیگر مناطق شهر را نیز نخواهید داشت. اگر تمایل به خرید ملک در این منطقه و یا دیگر مناطق شهر استانبول را دارید با مشاوران ما در تماس باشید تا اطلاعات کافی را در اختیار شما قرار دهیم.

Join The Discussion

Compare listings

Compare
error: Content is protected !!
Previous
Next