سایت های فروش آنلاین و معرفی 5 تا از معروف ترین سایت های فروش آنلاین در ترکیه

این روزها با توجه به پرمشغله بودن افراد، شرایط بیماری کرونا و سهولت خرید آنلاین، سایت های فروش آنلاین متعددی شروع به کار کردن که می‌تونین از اون‌ها هر محصول یا خدماتی که احتیاج دارین رو خریداری کنین و این امر باعث سهولت در انجام خرید های افراد در اقصی نقاط دنیا شده است

امروز می‌خوایم پنج  تا از سایت های فروش آنلاین مهم در ترکیه را رو بهتون معرفی کنیم:

معرفی سایت های فروش آنلاین در ترکیه

سفارش آنلاین گل (Ciceksepeti)

این سایت، سفارشات گل و گیاه رو به هر نقطه‌ای از ترکیه ارسال می‌کنه. البته به مرور زمان محصولات دیگه‌ای بجز گل هم در سایت اضافه شده که می‌تونین با ورود به سایت، لیست قیمت محصولات و زمان ارسال اون‌ها رو ببینین.

(hepsiburada.com)

خرید لوازم برقی، اسباب بازی، لوازم آرایش، لباس، کفش ورزشی و…

این سایت با داشتن محصولات متعدد، یکی دیگه از سایت‌هاییه که مشهور شده و می‌تونین از طریق اپیلیکشن این سایت از محصولات ویژه و تخفیف‌های اون به سادگی باخبر بشین.

از معروفترین سایت های فروش آنلاین که میتوان نام برد در ترکیه سایت ترندیول می باشد

(trendyol.com)

پوشاک، لوازم خانه، لوازم آرایش، اکسسوری و ساعت، وسایل برقی، وسایل ورزشی و…

ترندیول یکی از سایت‌های معروف ترکیه‌ست که به تمام شهرها ارسال داره و به علت تبلیغات بلاگرها و افراد مشهور ترک نه تنها در ترکیه بلکه در بین ایرانی‌ها شهرت پیدا کرده. این سایت علاوه بر همکاری با برندهای مختلف، تخفیف‌های زیادی در طول سال داره.

خرید لوازم دست دوم (Sahibinden.com)

برای افرادی که نیازمند خرید لوازم دست دوم هستن، این سایت یکی از روش‌های مطمئن و امن برای خرید و فروش محصولات رو فراهم کرده. است

Let go.com   سایت دیوار ترکیه

سایت لتگو هم همانند صاحبیندن می باشد که با ده ها میلیون کاربر  بزرگترین و سریعترین برنامه برای خرید فروش کالاها به صورت محلی  می باشد. این سایت آمریکایی در شهرهای  نیویورک  و بارسلونا  اسپانیا دفتر مرکزی دارند

در حال حاضر جزو برترین های  برنامه های موبایل در ترکیه قرار دارد کاربران لتگو از وسایل الکترونیکی اتومبیل و کالاهای کلیکسیونی گرفته تا لباس مبلمان و لوازم دکوراسیون منزل  را دراین سایت  خرید و فروش میکنند .

استفاده از این سایت و برنامه موبایل کاملا رایگان است  و با هدف فروش چیزهایی که کاربران نیازی به آنها ندارند و یافتن معاملات عالی برای کالاهای مورد نیاز در نزدیکی آنها طراحی شده است .

سایت  لتگو به عنوان سایت دیوار ترکیه  از زبان های انگلیسی و ترکی استانبولی ترکیش پشتیبانی می کند .

و جمله آخر

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خرید ملک در ترکیه ، خرید و فروش آنلاین لوازم و اخذ اقامت وشهروندی از طریق راههای ارتباطی با مشاورین مجرب و حرفه ای ما در ارتباط باشید . جواب تمامی سوالات خود را از ما بخواهید .

Join The Discussion

Compare listings

Compare
error: Content is protected !!
Previous
Next