نرخ دلار و تاثیر آن بر روی پرونده های شهروندی

اگر اخبار ترکیه را پیگیری میکنید ، حتماً این روزها خبر افزایش عجیب ارزش دلار و کاهش تاریخی نرخ لیر را شنیده اید . روز گذشته ارزش لیر ترکیه به شدت ریزش کرد و هر دلار حدود  ۱۳ لیر  و هر یورو مطابق با ۱۵ لیر تبدیل شد . البته این نرخ فقط ساعاتی در بازار دیده شد ، پس از آن ارزش لیر کمی بیشتر شر تا اینکه امروز دلر حدود ۱۲ و یورو حدود ۱۳.۵ تبدیل شد . اما در این بخش ما اطلاعاتی را در ارتباط با بالا رفتن نرخ دلار در ترکیه و تاثیر آن روی پرونده های شهروندی  (که این روزها سوال بسیاری از علاقمندان خرید ملک در ترکیه میباشد ) ، در اختیار علاقمندان قرار میدهیم .

تاثیر نرخ دلار بر روی پرونده های شهروندی

در حال حاضر اگر نرخ دلار را حدود ۱۲ در نظر بگیریم ، برای دریافت شهروندی ترکیه از طریق خرید ملک ، میبایست ملکی به ارزش بالاتر از ۳ میلیون لیر ترک خریداری شود. یعنی اگر شما امروز تصمیم میگیرید که ملکی خریداری کنید ، شامل قیمت های جدید و تبدیل نرخ جدید میشوید.  اما اگر ملکی را قبلا خریداری کرده باشید و در حال پرداخت مبلغ ملک مورد نظر هستید ، پرداخت های شما بر اساس نرخ روز دلار به لیر حساب میشود . ارزش تبدیل لیر به دلار در زمان پرداخت شما اهمیت دارد .

علاوه بر این اگر جمع رقم های پرداختی شما بر اساس ارزش دلار روز پرداخت ُ معادل با 400000 دلار باشد و دقیقا همان رقم نیز روی سند ملک درج شود ، مهم نیست که روز به نام شدن سند قیمت و نرخ تبدیل دلار به لیر چقدر باشد ، شما میتوانید شهروند ترکیه شوید .

اگر در ارتباط با این پروسه سوالات بیشتری دارید ، میتوانید با همکاران ما در بخش فروش تماس بگیرید تا جزییات بیشتری را در اختیار شما قرار دهند . سوالات شما توسط وکیل شرکت که در زمینه مهاجرت و اخذ شهروندی ترک متخصص میباشند ، پاسخ داده خواهد شد .

 

Join The Discussion

Compare listings

Compare
error: Content is protected !!
Previous
Next