تعطیلی اداره مهاجرت استانبول تا 22 آپریل 2020 و اعلام وقت مصاحبه های جدید

تعطیلی اداراه مهاجرت استانبول

با توجه به تمهیدات صورت گرفته از سوی دولت ترکیه ، مبنی بر کنترل بیماری کرونا ، بسیاری از مراکز عمومی به مدت 3 تا 4 هفته بسته شده اند . تعطیلی اداره مهاجرت استانبول نیز در همین راستا صورت گرفته است . اما به دلیل اینکه بسیاری از اتباع خارجی که از مدتی قبل برای گرفتن وقت مصاحبه اقدام کرده بودند ، نیاز به دریافت وقت مجدد از اداره مهاجرت ترکیه نداشته باشند ، سایت رسمی اداره مهاجرت ترکیه با انتشار جدولی ، تاریخ وقت مصاحبه جدید را اعلام نموده است .

بخشنامه اداره مهاجرت استانبول

بر اساس این بخشنامه ، اداره مهاجرت استانبول از تاریخ 19 مارچ 2020 تا تاریخ 20 آپریل 2020 ( حدود یک ماه ) بسته خواهد بود و اتباع خارجی که وقت مصاحبه آنها در طول مدت این یکماه تعیین شده باشد ، بر اساس جدولی که لینک آن را در این متن برای شما ذکر میکنیم ، در تاریخ های دیگری برای مصاحبه مراجعه خواهند کرد .

لینک اطلاعات تاریخ های جدید مصاحبه برای اتباع خارجی که در استانبول متقاضی مجوز اقامت هستند .

اگر در هنگام گرفتن وقت مصاحبه شماره تلفن خود را در فرم مربوط به درستی پر کرده باشید ، مدیریت اداره مهاجرت، از طریق پیامک تاریخ جدید وقت مصاحبه شما را برایتان ارسال خواهد کرد . در غیر صورت میتوانید از طریق جدول وقت های مصاحبه جدید ، تاریخ وقت مصاحبه خود را کنترل کنید . لطفاٌ توجه داشته باشید که به علت تعطیلی اداره مهاجرت استانبول فقط تاریخ ها جا به جا شده است و ساعت وقت مصابه شما بر اساس ساعت قبلی خواهد بود .

با توجه به اینکه نگرانی شما را در ارتباط با اقامت و وقت های مصاحبه میدانیم ، تمام اطلاعت به روز را از طریق این وبسایت در اختیار شما قرار خواهیم داد تا نقش هر چند کوچکی در رفع نگرانی و اضطراب شما داشته باشیم . شما می توانید از طریق پل های ارتباطی با مشاوران مجرب ما در ارتباط باشید و جواب تمامی سوالات خود را از ما بخواهید

Join The Discussion

Compare listings

Compare
error: Content is protected !!
Previous
Next