دریافت اقامت دو ساله ترکیه با خرید ملک در ترکیه

دریافت اقامت دو ساله ترکیه با خرید ملک در ترکیه

براساس قوانین جدید ترکیه ، دریافت اقامت دو ساله ترکیه با خرید ملک در ترکیه  امکان پذیر گردیده است . اگر شما نسبت به خرید ملک در ترکیه با مبلغ بالای 75.000 دلار اقدام کرده اید، میتوانید درخواست ویزای 2 ساله نمایید . بیمه شما باید 2 ساله باشد و لازم است از شرکت بیمه که درخواست بیمه میکنید، حتماٌ ذکر کنید که به بیمه دوساله برای دریافت اقامت 2 ساله نیاز دارید . هزینه این بیمه های 2 ساله حدوداٌ 2 برابر هزینه بیمه یکساله است .

نحوه پر کردن فرم برای دریافت اقامت دو ساله ترکیه با خرید ملک در ترکیه

به علاوه در هنگام پر کردن فرم اقامت و در آخرین صفحه این فرم اینترنتی ، جاییکه مدت اقامتی را که طلب میکنید از شما می پرسد ، یبایست زمان را دوساله انتخاب کنید و همچنین نوع اقامت خود را اقامت از طریق داشتن ملک در ترکیه اقدام کنید . در این صورت دریافت اقامت دو ساله ترکیه با خرید ملک در ترکیه ، امکان پذیر میباشد .

دریافت اقامت ترکیه

همانطور که قبلاٌ در بخش مربوط به اقامت ترکیه مفصلاٌ توضیح داده شده است ، اگر اولین باری است که برای اخذ اقامت ترکیه اقدام می نمایید ، باید نسبت به پر کردن فرم اقامت و گرفتن وقت مصاحبه با پلیس در شهری که زندگی می کنید ، اقدام نماییذ . لینک مربوط به پر کردن اطلاعات و گرفتن وقت مصاحبه https://e-ikamet.goc.gov.tr/  میباشد .

 

  • دقت داشته باشید و کل اطلاعات را دقیق و واقعی در فرم مربوط به اراده مهاجرت پر کنید . به خصوص آدرس محل اقامت خود را دقیق ذکر کنید .این آدرس میبایست آدرسی باشد که شما در آن اقامت دارید و پلیس بتواند شما را در ان آدرس پیدا کند . 

به علاوه به خاطر داشته باشید که هزینه مالیاتی که برای اخذ اقامت ترکیه میپردازید را نیز بر اساس اقامت 2 ساله بپردازید . این هزینه حدوداٌ برای اقامت یکساله 1500 لیره میباشد و برای اقامت 2 ساله نیز حدود 3000 لیره میباشد.

  • اگر قادر به پر کردن فرم اقامت از طریق لینک مربوطه نبودید ، با همکاران ما در دفتر ترکیه تماس بگیرید . شماره ها و ایمیل “آدرس ما در سایت موجود است و میتوانیم به سوالات شما در این رابطه پاسخ بدهیم . 
اقامت ترکیه

و جمله آخر

اگر قصد خرید ملک در ترکیه و دریافت اقامت این کشور را دارید . با ما از طریق پل های ارتباطی در تماس باشید . مشاورین حرفه ای ما آماده پاسخگویی به تمامی سوالات شما عزیزان می باشند .

 

Join The Discussion

Compare listings

Compare
error: Content is protected !!
Previous
Next