رتبه جهانی پاسپورت ترکیه در سال 2020

رتبه جهانی پاسپورت ترکیه در سال 2020

هر سال در بین پاسپورت های کشورهای مختلف رده بندی انجام میشود و معتبر ترین پاسپورت های جهان انتخاب میشوند . این لیست در ابتدای هر سال منتشر میشود و تمام کشورها را بر اساس اعتبار پاسپورت هایشان رده بندی می کند . رتبه جهانی پاسپورت ترکیه در سال 2020 ، در این لیست رتبه 55 میباشد . شما با داشتن پاسپورت ترکیه میتوانید به 111 کشور جهان بدون ویزا سفر کنید .

امسال اولین رتبه این لیست مربوط به کشور ژاپن میباشد و دارندگان پاسپورت ژاپن میتوانند به 191 کشور جهان بدون نیاز به ویزا سفر کنند . رتبه دوم مربوط به پاسپورت سنگاپور با داشتن حق سفر بدون ویزا به 190 کشور  است . رتبه سوم مربوط به پاسپورت کره جنوبی با حق سفر به 189 کشور جهان میباشد . برخلاف سالهای گذشته 3 رتبه اول مربوط به کشورهای آسیای جنوب شرقی میباشد .

رتبه جهانی پاسپورت ترکیه مسوب سفر به چن

جایگاه جهانی پاسپورت ترکیه در سال 2020  اجازه سفر به 111 کشور جهان را بدون نیار به ویزا به شهروندان این کشور میدهد . از بین کشورهایی که میتوان با پاسپورت ترکیه و بدون ویزا به آنها سفر کرد ، میتوان به ژاپن ، اندونزی ، بنگلادش ، ماکائو ، سنگاپور ، کره جنوبی ، تایلند ، آلبانی ، بلاروس ،  آفریقای جنوبی ، مراکش ، آرژانتین ، برزیل ، شیلی ، کلمبیا ، کویت ، قطر ، لبنان ، تونس  ، هنگ کنگ ، صربستان و اکراین اشاره کرد .

رتبه جهانی پاسپورت ترکیه در سال 2020 در جذب سرمایه گذاران خارجی که علاقمند به دریافت پاسپورت ترکیه از طریق خرید ملک و سرمایه گذاری میباشند ،بسیار موثر بوده است . موجب شده است تا سرمایه گزاران از کشورهایی که رتبه پاسپورتشان از رتبه جهانی پاسپورت ترکیه پایین تر است ، برای دریافت پاسپورت این کشور ، شروع به خرید ملک و سرمایه گذاری در ترکیه نمایند .

مشاورین مجرب ما آماده ارائه خدمات به شما عزیزان در کشور ترکیه می باشند . شما می توانید از طریق پل های ارتباطی با ما در تماس باشید . ما در تمامی مسیر مهاجرت در کنار شما خواهیم بود .

 

Join The Discussion

Compare listings

Compare
error: Content is protected !!
Previous
Next