خرید ملک در ترکیه با بیت کویین

خرید ملک در ترکیه با بیت کویین

دنیای ارزهای دیجیتال و تکنولوژی این روزها یکی از داغ ترین موارد مورد توجه علاقمندان به سرمایه گذاری است . تیتر خبرها ، روزنامه ها ، شبکه های اجتماعی همه مملو از اطلاعاتی در باره ارزهای دیجیتالی است که این روزها خیلی پر طرفدار هستند . شاید اگر چند سال قبل کسی میگفت که روزی این ارزهای دیجیتالی جای خود را در مبادلات مالی باز خواهند کرد ، کمی عجیب و دور از انتظار به نظر میرسید اما این روزها بسیاری از شرکت های بزرگ دنیا از ارزهای دیجیتال در نقل و انقالات مالی خود استفاده میکنند. این موضوع موجب شد تا تعداد زیادی از علاقمندان به سرمایه گذاری در ترکیه از ما در ارتباط با نحوه خرید ملک در ترکیه با بیت کویین ، سوال بپرسند.

صرافی ها و بیت کویین

اغلب صرافی ها در ترکیه میتوانند برای شما کار تبدیل بیت کویین به لیر ترکیه و یا دلار را به نرخ روز انجام دهند اما مهمتر از همه این است که صرافی معتبری برای این تبدیل انتخاب کنید.

اگر از طریق مجموعه ما نسبت به خرید ملک اقدام میکنید و مایلید که هزینه ملک خود را با ارزهای دیجیتالی  بپردازید ، ما ابتدا برای شما حساب بانکی باز میکنیم و سپس از طریق صرافی معتبری که مورد تایید شرکت ما میباشد ، ارزهای دیجتالی شما را با نرخ روز موجود در بازار به ارزش لیره ترک از شما خریداری میکنیم و مبلغ معادل آن به لیر ترک را به حساب بانکی شمادر ترکیه واریز میکنیم و شما از آن طریق میتوانید هزینه ملک مورد نظر خود را به حساب بانکی شرکت ساختمانی مورد نظر و یا فروشنده ملک واریز نمایید .

حتماٌ دقت داشته باشید که در هنگام خرید هر گونه ملکی در ترکیه ، کلیه نقل و انتقالات مالی را از طریق بانک و حساب بانکی خودتان انجام دهید . با این روش هم به صورتی مطمئن عمل کرده اید و همچنین در صورتی که مایل باشید برای کسب شهروندی ترک از طریق خرید ملک در ترکیه اقدام نمایید ، تنها فیش های واریزی که از طریق شما واریز گردیده باشد ، مورد تایید اداره مهاجرت ترکیه قرار خواهد گرفت .

خرید ملک در ترکیه با ارز های دیجیتال و خدمات ما

خرید ملک در ترکیه با بیت کویین و سایر ارزهای دیجیتالی در ترکیه ، سرویس جدیدی است که از طریق شرکت سان اند سندز برای سهولت نقل و انتقالات مالی ، در اختیار علاقمندان به خرید ملک و سرمایه گذاری در ترکیه ارائه داده شده است . در صورت کسب اطلاعات  و جزییات بیشتر  از طریق شماره های موجود در سایت ، با همکاران ما تماس بگیرید تا به کلیه سوالات شما در این زمینه پاسخ دهند .

Join The Discussion

Compare listings

Compare
error: Content is protected !!
Previous
Next