انتقال سند در ترکیه

یکی از سوالات متداولی که اکثرکسانی که برای اولین بار میخواهند در ترکیه سند به نام بزنند ، می پرسند : نحوه انتقال سند در ترکیه به چه شکل است ؟در این مطلب سعی بر آن داشته ایم تا به صورت مختصر انتقال سند در ترکیه و دریافت سند منتقل شده را شرح دهیم . با ما همراه باشید .

 

ترجمه شناسنامه و پاسپورت برای انتقال سند

افراد برای انتقال سند در ترکیه و دریافت سند ملکی که خریداری کرده اند نیاز به مدارکی مانند ترجمه شناسنامه و پاسپورت که توسط نوتر تایید شده است ، دارند . ترجمه مدارک فوق در مدت زمان کوتاه قابل انجام است و حدود 500 لیر نیز هزینه دارد .

نکته : برای انتقال سند بسیاری از پروژه های صفر و نوساز ، باید شناسنامه از طرف کنسولگری ترجمه و تایید گردد . این ترجمه و تایید مقداری زمان بر است .

مدارک مورد نیاز برای انتقال سند

بعد از تکمیل مدارکی مانند ورگی نوماراسی ، عکس بیومتریک و گواهی تبدیل ارز ( دویز آلیم بلگسی که از بانک تهیه می شود ) ، رسید انتقال وجه که توسط بانک تایید شده است و فرمی که اطلاعات فروشنده و خریدار در آن قید شده است، می توانید درخواست راندوو دهید .

دریافت راندوو اداره تاپو جهت انتقال سند

فروشنده می تواند از وب سایت اداره ثبت اسناد اقدام به گرفتن راندوو نماید ، که اداره تاپو بین 2 روز تا 2 هفته بعد از درخواست ، وقت مراجعه تعیین می کند .

تاریخ وقت مراجعه به اداره تاپو به صورت پیامک به فروشنده و خریدار ارسال می شود .

دریافت سند از اداره تاپو

در تاریخ تعیین شده فرد خریدار یا وکیلش به همراه فروشنده جهت انتقال سند باید در اداره تاپو حضور داشته باشند . این پروسه حدود یک ساعت زمان می برد تا سند آماده و به خریدار تحویل داده شود .

نکته : اگر فرد خریدار به زبان ترکی استانبولی تسلط نداشته باشد ، حضور مترجم رسمی دادگستری در اداره تاپو الزامیست .

 

درباره ما

اگر قصد خرید ملک در استانبول و سایر شهر های کشور ترکیه را دارید . متوانید از طریق راههای ارتباطی با مشاورین مجرب ما در بخش استانبول و ترکیه تماس حاصل فرمایید . ما در تمامی مسیر انتقال سند در ترکیه در کنار شما عزیزان خواهیم بود .

Join The Discussion

Compare listings

Compare
error: Content is protected !!
Previous
Next