قوانین جدید شهروندی ترکیه : خرید زمین شامل اخذ شهروندی نمی شود!

قوانین جدید شهروندی ترکیه : خرید زمین شامل اخذ شهروندی نمی شود!

دولت ترکیه روز به روز شرایط سخت تری را برای اعطای شهروندی به اتباع خارجی در نظر می گیرد. برای اطلاع از قوانین جدید شهروندی ترکیه با شرکت خدمات ملکی و مهاجرتی سان اند سندز در این مقاله همراه باشید.

اخبار جدید در مورد شهروندی ترکیه با خرید زمین

اخبار تازه ای که به تازگی منتشر شده است نشان می دهد که قوانین مرتبط با خرید زمین در ترکیه تغییر کرده است. طبق قوانین قدیمی، شهروندی ترکیه با خرید هر نوع زمین، از جمله مسکونی، تجاری و کشاورزی به ارزش حداقل 400,000 دلار، به خریدار این زمین تعلق می گرفت. اما با تغییرات جدید، دیگر شهروندی ترکیه با خرید هر نوع زمین و با هر مبلغی اعطا نمی‌شود.

اخبار جدید در مورد شهروندی ترکیه با خرید زمین

آیا نرخ اخذ شهروندی ترکیه با خرید ملک تغییر خواهد کرد ؟

همچنین زمزمه هایی برای افزایش قیمت شهروندی بر روی املاک نیز به گوش می رسد. البته هنوز هیچ خبر قطعی در این زمینه از طرف دولت صادر نشده است.  اما با سختگیری های جدید دولت ترکیه در مورد اخذ شهروندی این کشور ، امکان بالا رفتن نرخ شهروندی با خرید ملک بسیار زیاد است.

بهترین روش اخذ شهروندی ترکیه

با توجه به قوانین جدید شهروندی ترکیه ، همچنان بهترین راه برای اخذ شهروندی ترکیه ، خرید ملک به ارزش 400000 دلار می باشد. البته با توجه به قوانین جدید اکسپرتیز برای پروژه های نیمه ساخته ، خرید پروژه تمام شده یا خرید املاک  دست دوم به ارزش 400000 دلار بهترین راه برای اخذ شهروندی این کشور می باشد. البته پروژه هایی که توسط شرکتهای دولتی در حال ساخت هستن شامل قانون جدید اکسپرتیز نمی باشند.

بهترین روش اخذ شهروندی ترکیه

کلام پایانی

با توجه به قوانین جدید شهروندی ترکیه این چنین به نظر می آید که دولت قصد بالا بردن نرخ اخذ شهروندی با خرید ملک را دارد. اگر قصد اخذ شهروندی ترکیه را دارید هرچه سریعتر اقدام نمایید. پیش بینی میشود که این مبلغ از 400000 دلار به 600000 دلار تغییر پیدا کند. شرکت خدمات ملکی و مهاجرتی سان اند سندز با در دست داشتن پروژه های نیمه ساخته دولتی و همچنین پروژه های تمام شده و املاک دسته دوم آمادگی خود را برای اخذ شهروندی و سزمایه گذاری شما در کشور ترکیه را اعلام می کند .

شما می توانید از طریق راههای ارتباطی در پایین همین صفحه با کارشناسان مجرب ما در ترکیه تماس حاصل فرمایید. ما آماده پاسخگویی به تمامی سوالات شما عزیزان در این زمینه خواهیم بود.

Join The Discussion

Compare listings

Compare
error: Content is protected !!
Previous
Next