فروش ملک در ترکیه و نحوه انجام آن

.کشور ترکیه پس از چین در سراسر دنیا  دومین بازار ملک  را دارد . این نشانه سرمایه گذاری درست  برای خرید ملک در کشور ترکیه می باشد . سالیانه بسیاری از خارجیان به کشور ترکیه برای خرید ملک و سرمایه گذاری سفر می کنند . شهر استانبول جزو ۱۰ شهر برتر توریستی جهان محسوب می شود . در سالهای ۲۰۱۹ و ۲۰۱۸ کشور ترکیه تقریبا به نزدیکی فروش ملک به کشور چین رسیده است به دلیل ارزان بودن خانه در ترکیه  و ساخت با بالاترین استانداردهای روز دنیا حتی بسیاری از اروپاییان برای سرمایه گذاری و خرید ملک به کشور ترکیه می |آیند  و این هم باید ذکر امسال سال 2022 بازار ملک در ترکیه به بهترین حالت ممکن خودش رسید و تقاضای ملک بسیار بالا بود

فروش ملک با اخذ اقامت و شهروندی چگونه است ؟

اما با توجه به شایعات بسیار زیادی که در این زمینه وجود دارد و اطلاعات نادرستی که از طریق افراد غیر متخصص مطرح میشود .حالا سوالی که برای خیلی از شما پیش اومده این است که در ترکیه از چه کسی باید ملک خریداری کنیم  و اگر در ترکیه خانه بخرم آیا میتوانم آن را بفروشم؟فروش ملک در ترکیه چطور است ؟

اگر برای دریافت اقامت ترکیه ملک رو خریداری کرده باشید . هر زمانی که مایل باشید چه 5 ماه بعد، چه یک سال بعد و چه 10 سال بعد می‌تونید ملک خود را بفروشید . همچنین محدودیتی برای فروش ملک خودتان به افراد خاصی وجود نداره و به هر فردی که مایل باشید چه ایرانی، چه ترک و چه غیر ترک، می‌توانید ملک خود را به قیمت روز بازار بفروشید.

اما اگر ملک خود رو برای تهیه پاسپورت ترکیه خریده باشید (حداقل 400 هزار دلار)، به این علت که سرمایه‌گذاری محسوب میشود، تا 3 سال حق فروش ملک خود را ندارید. بعد از 3 سال باز هم به هر فردی که مایل باشید می‌تونید بفروشید. اما اگر به فردی غیر ترک بفروشید، اون فرد امکان دریافت پاسپورت ترکیه رو به واسطه خرید آن ملک را ندارد . در واقع روی هر ملک یکبار میتوان برای دریافت شهروندی ترکیه اقدام کرد.

هر سوالی در زمینه خرید ملک و سرمایه‌گذاری در ترکیه دارید از ما بپرسید. کافیست با ما تماس بگیرید همکاران ما در بخش فروش شما را راهنمایی میکنند .

Join The Discussion

Compare listings

Compare
error: Content is protected !!
Previous
Next