اقامت ملکی در ترکیه : اخذ اقامت با خرید ملک در ترکیه 200000 دلاری شد

اقامت ملکی در ترکیه : اخذ اقامت با خرید ملک در ترکیه 200000 دلاری شد

در کشور ترکیه با خرید ملک میتوانید اقامت سالیانه این کشور را دریافت نمایید. همچنین می توانید تا زمانی که ملک به نام شما باشد این اقامت را تمدید نمایید. در سالهای گذشته می توانستید با خرید ملکی به قیمت 75000 دلار در شهرهای بزرگ و 50000 دلار در شهرهای کوچک اقامت این کشور را دریافت نمایید. اما مبلغ سرمایه گذاری برای دریافت اقامت ملکی در ترکیه تغییر کرد . با شرکت خدمات ملکی و مهاجرتی سان اند سندز همراه باشید تا این تغییرات را بررسی کنیم.

اقامت ملکی در ترکیه به 200000 دلار رسید

اقامت ملکی در ترکیه به 200000 دلار رسید

از تاریخ 16 اکتبر 2023 قوانین اخذ اقامت با خرید ملک در کشور ترکیه تغییر کرد. تا قبل از این تاریخ شما می توانستید با خرید ملکی به ارزش 75000 دلار در شهرهای بزرگ و 50000 دلار در شهرهای کوچک اقامت سالیانه این کشور را دریافت نمایید. از تاریخ 16 اکتبر 2023 این مبلغ به 200000 دلار تغییر کرده است. متقاضیان باید ملکی به ارزش 200000 دلار خریداری نمایند تا بتوانند اقامت سالیانه دریافت نمایند. این مبلغ باید بر روی سند ملک ثبت شده باشد. در غیر این صورت متقاضی نمی تواند اقامت کشور ترکیه را دریافت نماید.

اقامت ملکی در مناطق ممنوعه

مناطق ممنوعه یا مناطق قرمز در کشور ترکیه برای اخذ اقامت همچنان پا برجاست. در این مناطق دولت ترکیه به هیچ عنوان با خرید ملک اقامت صادر نمی کند. اما با خرید ملک به ارزش 400000 دلار میتوانید درهر منطقه ای ملک خریداری نمایید و شهروندی ترکیه را دریافت نمایید. اما اگر قصد دریافت اقامت این کشور را دارید ، پیش از خرید ملک حتما به منطقه قرار گیری ملک دقت نمایید. قیمت ملک نیز بیش از 200000 دلار باشد و درسند ملک ثبت شده باشد.

نکات مهم اقامت ملکی در ترکیه

نکات مهم اقامت ملکی در ترکیه

با توجه به قوانین جدید و تغییر قیمت اقامت ملکی در ترکیه چند نکته مهم وجود دارد که برایتان شرح خواهیم داد :

  • کسانی که پیش از تاریخ 16 اکتبر 2023 ملک خود را خریداری کرده اند برای یک بار می توانند اقامت خود را دریافت نمایند.
  • بعد از تاریخ 16اکتبر 2023 دیگر نیاز به برگه اکسپرتیز یا همان ارزش واقعی ملک ندارید. مبلغ درج شده بر روی سند که بیش از 200000 دلار باشد برای اخذ اقامت کافیست.
  • اگر پیش از تاریخ 16 اکتبر ملک را خریداری کرده اید و سند شما بعد از این تاریخ صادر شود باید مبلغ ملک بیش از 200000 دلار باشد. تا بتوانید اقامت ترکیه را دریافت نمایید. در غیر این صورت اقامت به شما تعلق نخواهد گرفت.
  • خرید ملک به ارزش بیش از 200000 دلار نیز نباید در مناطق ممنوعه قرار داشته باشد. در مناطق ممنوعه به هیچ عنوان اقامت ترکیه صادر نمی شود.
  • جزئیات بیشتر در مورد این قوانین هنوز در هیچ روزنامه رسمی و سایت اصلی اقامت درج نشده است. ممکن است جزئیات بیشتری نیز در این باره صادر شود. در صورت صدور جزئیات بیشتر حتما از طریق مطالب جدید اطلاع رسانی خواهیم کرد.

سخن پایانی

با توجه به تغییرات اخذ اقامت ملکی در ترکیه ، اگر قصد خرید ملک و دریافت اقامت ترکیه را دارید حتما با مشاورین و کارشناسان مجرب در این زمینه مشورت نمایید. کارشناسان شرکت خدمات ملکی و مهاجرتی سان اند سندز با سالها تجربه در کشور ترکیه آماده پاسخگویی به تمامی سوالات شما عزیزان در این زمینه می باشند. شما می توانید از طریق راههای ارتباطی در پایین همین صفحه با کارشناسان ما در ارتباط باشید. همچنین برای اطلاع از آخرین اخبار ملکی در ترکیه و قبرس شمالی ما را در اینستاگرام دنبال نمایید.

Join The Discussion

Compare listings

Compare
error: Content is protected !!
Previous
Next