اخذ شهروندی ترکیه با روش های تقلبی ممنوع شد !!!!!!

خذ شهروندی ترکیه با روش های تقلبی ممنوع شد

مطابق با قوانین شهروندی ترکیه ، در صورتیکه اتباع خارجی اقدام به خرید ملک و سرمایه گذاری به ارزش حداقل ۲۵۰.۰۰۰ دلار در ترکیه نمایند و  به شرطی که این ملک را برای مدت ۳ سال نفروشند ، میتوانند نسبت به اخذ شهروندی ترکیه اقدام کنند . از زمان اجرایی شدن این قانون سرمایه گذاران بسیار زیادی نسبت به خرید ملک در ترکیه اقدام کرده اند تا با استفاده از این شرایط بتوانند موفق به دریافت پاسپورت و حق شهروندی ترکیه شوند . اما در این میان برخی از شرکت ها نیز سعی کردند با روش های غیر معمول که از دید دولت ترکیه نادرست میباشد، نسبت به فروش ملک ، دریافت شهروندی برای مشتریان خود اقدام کنند . بر اساس شکایت های صورت گرفته ، تحقیقاتی که در این زمینه انجام شده است ، از تاریخ ۲۳ ماه مارچ ۲۰۲۱ تغییراتی در قوانین درخواست شهروندی ترکیه اعمال شده است .

بر اساس این قانون اعلام گزارش های تقلبی در ارتباط با ارزش املاک ممنوع گردید ، در صورتی که ارزش ملکی که ارزش کارشناسی آن ۲۵۰.۰۰۰ دلار نمیباشد ُ صرفاً به دلیل اینکه خریدار موفق به دریافت شهروندی ترکیه شود ، بالاتر از ارزش  واقعی نشان داده شود ، حق تابعیت ، شهروندی به خریدار ملک داده نخواهد شد .

بنا بر قوانین جدید که از تاریخ ۲۳ مارچ ۲۰۲۱  اجرایی شده است ، گارانتی پرداخت اجاره به عنوان پیش پرداخت برای دریافت شهروندی ترکیه معتبر نیست . بعضی از شرکت های ساختمانی املاک خود را با اجاره گارانتی به خریدار میفروشند که قابل قبول است اما اگر کل اجاره ۳ سال را به صورت پیش پرداخت به مشتری برگردانند ، قابل قبول نمیباشد. در واقع شرکتی هایی که تبلیغ میکردند ، ۱۵۰.۰۰۰ دلار بپردازید و ما اجاره ۳ سال ملک شما را به ارزش ۱۰۰.۰۰۰ دلار به عنوان پیش پرداخت حساب میکنیم و فقط با پرداخت ۱۵۰.۰۰۰ دلار شهروند ترکیه شوید ، دیگر نمیتوانند به این شکل فعالت داشته باشند و کاملاً غیر قانونی هستند،

به علاوه بر اساس تغییرات جدید اعمال شده در این قوانین ، فروشنده ملکی که برای اخذ شهروندی ترکیه مورد استفاده قرار میگیرند ، نمیتوانند پس از گذشت ۳ سال و پس از اینکه خریدار ملک شهروند ترکیه شد ، ملک فروخته شده را پس بگیرد .

لطفاً در صورتی که قصد خرید ملک و اخذ شهروندی ترکیه را دارید ، با دقت تمام قوانین را بررسی کنید . ما پیشنهاد میکنیم  حتماً از مشاوره رایگان با وکیل ویژه شهروندی ما استفاده کنید، کافیست با ما تماس بگیرید تا کلیه هماهنگی های لازم را برایتان انجام دهیم .

Join The Discussion

Compare listings

Compare
error: Content is protected !!
Previous
Next