منطقه کستل آلانیا

منطقه کستل آلانیا

معرفی منطقه کستل آلانیا

منطقه کستل آلانیا با جمعیت تقریبا ۱۱ هزار نفر یکی دیگر از مناطق پرطرفدار شهر آلانیا میباشد وجود هتل های بزرگ ۵ ستاره مجتمع های مسکونی لوکس با امکانات بینظیر و نزدیکی این منطقه به دریا باعث شده یکی از مناطق پر طرفدار در بین توریست ها شناخته بشود . این منطقه یکی از نوسازترین مناطق شهر آلانیا میباشد که کاملا بر اساس اصول شهرسازی مدرن ساخته شده است . همچنین وجود بزرگترین دانشگاه خصوصی به نام دانشگاه علایدین کی قباد و همینطور مدارس بین المللی از دلایل محبوبیت این منطقه برای کسانی است که این منطقه را برای زندگی انتخاب میکنند .یکی دیگر از جاذبه های گردشگری این منطقه غار دیم می باشد که در منطقه کستل واقع شده است که در سال ۱۹۸۶ کشف شده است که در بالای رودخانه دیم چای واقع شده است که دومین غار بزرگ ترکیه به شمار میرود. دارای ویوی بینظیر دریا و جنگل می باشد .

منطقه کستل یکی از مناطق مورد توجه خارجیان محسوب میشود . بافت بسیار مشخص این منطقه ، قرار داشتن کلی امکانات زندگی در این منطقه ، وجود مجتمع های نوساز و همینطور داشتن خط ساحلی بسیار طولانی ، از دلایلی است که موجب شده تا خارجیان نسبت به خرید ملک و سرمایه گذاری در این منطقه تمایل داشته باشند . تعداد بسیار زیادی از مجتمع های مسکونی که در این منطقه واقع شده اند ، دارای منظره بسیار زیبایی از دریای مدیترانه میباشند و امکانات رفاهی کاملی را در اختیار ساکنین قرار میدهند .

 

دسترسی منطقه کستل آلانیا

فاصله این منطقه با مرکز شهر حدود ۱۵دقیقه میباشد و با استفاده از وسایل نقلیه عمومی به راحتی میتوانید به مرکز شهر قدیمی آلانیا دسترسی داشته باشید. به علاوه فرودگاه قاضی پاشا فقط ۳۵ دقیقه تا این منطقه فاصله دارد و در صورتیکه در این منطقه اقامت  داشته باشید ، به راحتی و با استفاده از اتوبوس های مخصوص فرودگاه میتوانید به فرودگاه قاضی پاشا تردد داشته باشید.

 

خرید ملک در منطقه کستل آلانیا را به چه کسانی توصیه میکنیم ؟

منطقه کستل آلانیا منطقه ای آرام با کلیه امکانات  رفاهی و مجتمع های نوسازی است که چیزی از هتل های ۵ ستاره کم ندارند .تمام مجتمع های این منطقه ۵ طبقه هستند و در فاصله نزدیکی از دریا قرار گرفته اند. اگر علاقمند به خرید و سرمایه گذاری در منطقه کستل آلانیا میباشید ، کارشناسان ویژه فروش ما میتوانند اطلاعات دقیقی در ارتباط با نحوه سرمایه گذاری در این منطقه را در اختیار شما قرار دهند . ما بهترین آپارتمان های موجود در این منطقه را با بهترین قیمت به شما پیشنهاد میکنیم . کافیست با ما تماس بگیرید تا بهترین فایل های منطقه کستل را در اختیارتان قرار دهیم .

Join The Discussion

Compare listings

Compare
error: Content is protected !!
Previous
Next