سرمایه گذاری در منطقه آرناوات کوی استانبول

سرمایه گذاری در منطقه آرناوات کوی استانبول

این منطقه از شهر استانبول برای سرمایه گذاری منطقه شناخته شده ای نبود .ارناوات کوی در بخش شمالی قسمت اروپایی و در خط کناره دریای سیاه واقع شده است . فرودگاه جدید استانبول در این منطقه قرار دارد و تقریباٌ میتوان گفت از زمانی که محل احداث فرودگاه جدید استانبول در این مکان مشخص شد، منطقه آرناوات کوی استانبول  ارزش سرمایه گزاری پیدا کرد و قیمت زمین در این منطقه رشد چشمگیری داشته است و در حال حاضر سرمایه گذاری در منطقه آرناوات کوی استانبول ، یکی از سرمایه گذاری های بسیار مناسب و آینده دار در شهر استانبول محسوب میشود .

حمل ونقل در منطقه آرناوات کوی استانبول

با توجه به افتتاح فرودگاه جدید استانبول در این منطقه ، سیستم حمل و نقل در این منطقه به نحو چشمگیری تغییر خواهد کرد . همانطور که شاید اطلاع داشته باشید ، خط مترو به فرودگاه جدید استانبول در حال احداث است که با توجه به اهمیت فرودگاه جدید استانبول ، ساخت و ساز این خط مترو با سرعت پیش میرود تا بتواند دسترسی این منطقه را به مرکز شهر استانبول به راحتی امکان پذیر کند . همچنین در اطراف فرودگاه جدید استانبول ، مراکز خرید و همینطور رستوران های متعددی افتتاح خواهد شد . علاوه بر تمام این امکانات ، مجتمع های مسکونی متعددی در این منطقه احداث خواهند گردید . به همین دلیل زمین های اطراف این منطقه ارزشمند گردیده است .

به جز فرودگاه استانبول ، منطقه آرناوات کوی به خاطر احداث کانال استانبول نیز برای سرمایه گذاری مورد توجه سرمایه گذاران قرار دارد. کانال استانبول ، دریای سیاه را به دریای مرمره متصل خواهد کرد و در واقع دومین کانال بسفرس شهر استانبول خواهد بود . این پروژه که قرار است بخشهایی از آن تا سال 2023 انجام پذیرد ، موجب رشد بسیار زیاد زمین های منطقه آرناوات کوی خواهد گردید .

خدمات

اگر شما مایل به خرید زمین و سرمایه گذاری در این منطقه میباشید ، کارشناسان شرکت سان اند سندز در بخش خرید و فروش زمین میتوانند اطلاعات کاملی را در اختیار شما قرار دهند . لازم به ذکر است که شما با خرید زمین میتوانید از مزایای شهروندی ترکیه استفاده کنید . برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید .

Join The Discussion

Compare listings

Compare
error: Content is protected !!
Previous
Next