خرید املاک در ترکیه به صورت آنلاین

خرید املاک در ترکیه به صورت آنلاین

شاید یکی از خرید های آنلاین که کمتر کسی به آن فکر می کرد ، خرید املاک در ترکیه به صورت آنلاین باشد .ما معمولاٌ به خرید آنلاین برای مایحتاج روزانه ، لباس و همینطور خرید آنلاین برای تورهای مسافرتی و بلیط هواپیما عادت داریم. با شرایط پیش آمده در این روزها و بسته بودن مرزها و قوانین سخت ورود و خروج بسیاری از متقاضیان خرید ملک در ترکیه به خصوص کسانی که قصد دریافت پاسپورت از طریق خرید ملک را دارند ،میتوانند به صورت آنلاین خرید کنند .

ممکن است برای خریداران ایرانی این سیستم کار و خرید املاک در ترکیه به صورت آنلاین سیستم جدیدی باشد ، اما شاید برای شما جالب باشد که بدانید برخی از خارجیان در حال حاضر با این سیستم خرید میکنند . به عنوان مثال 90 درصد خریداران چینی با این روش در ترکیه ملک میخرند و دلایل خاص خودشان را نیز دارند .

دلایل خرید آنلاین توسط چینی ها

اول اینکه با توجه به مسافت زیاد چین از ترکیه ، زحمت یک مسافرت طولانی را به خودشان نمی دهند .

دوم اینکه خریداران چینی فقط به قصد دریافت پاسپورت نسبت به خرید ملک در ترکیه اقدام می کنند و در بسیاری از موارد موقعیت محلی ملک برایشان اهمیتی ندارد .

سوم اینکه آژانس های املاک واقع در چین ، کلیه اطلاعات دقیق ملک همراه با عکس و فیلم و نقشه طبقه و واحد را در اختیار مشتریان خود قرار میدهند و کلیه سوالات مشتری را به صورت کامل پاسخ میدهند .

و در آخر اینکه خریداران چینی مدت طولانی است که با خرید های اینترنتی با این سبک آشنا هستند و نه تنها در ترکیه بلکه در مناطق دیگر دنیا نیز به این ترتیب خرید و سرمایه گذاری میکنند و به آژانس های چینی واسطه اعتماد دارند .

اما در ارتباط با خرید املاک در ترکیه به صورت آنلاین برای مشتریان ایرانی کاملا سیستم متفاوت است . اولا که ما توصیه نمی کنیم در صورتیکه ملکی را ندیده اید ، برای خرید آن اقدام کنید . با توجه به نزدیک بودن ایران و ترکیه و دسترسی راحت مردم ، بسیاری از خریداران مایل به اقامت در ملک خود میباشند و خرید ملک برای آنها صرفاٌ به معنای دریافت پاسپورت ترکیه نیست و خود ملک نیز برای مشتریان اهمیت دارد .

بنابراین در صورتی که ملکی را ندیده اید ، نسبت به خرید اقدام نکنید . اما اگر قبلاٌ با آژانس مورد نظر خود، از املاک بازدید به عمل آوردید و ملک مورد نظر خود را انتخاب کرده اید ، در صورت تمایل و با توجه به اینکه در شرایط فعلی ممکن است مسافرت به ترکیه امکان پذیر نباشد ، میتوانید به صورت آنلاین نسبت به خرید ملک مورد نظر خود اقدام نمایید .

نکاتی در باره خرید صورت آنلاین

1- جزییات کامل را در ارتباط با ملک مورد نظرتان از آژانس املاک طرف قراداد خودتان دریافت کنید . این جزییات شامل جزییات مجتمع ، جزییات کلی واحد مورد نظر میباشد .

2- قرارداد رسمی شرکت فروشنده را دریافت کنید. به یاد داشته باشید که حتماٌ باید قرارداد خرید ملک بین شما و شرکت ساختمانی سازنده که فروشنده ملک میباشند منعقد شود.

3- قبل از امضای قرارداد و یا هرگونه تعهدی با وکیل مشورت کرده و مفاد قرارداد را بررسی کنید .

4- در صورتیکه مایل به خرید و ارسال وجه مورد نظر برای خرید ملک بودید ، به یاد داشته باشید که حتماٌ وجه را به حساب شرکت سازنده که مشخصات حساب بانکی آن میبایست در قرارداد ذکر شده باشد ، بریزید و حتماٌ در هنگام واریز وجه مشخصات ملک مورد نظر را در فیش واریزی ذکر کنید .

5- در صورتیکه قصد دریافت شهروندی دارید ، میبایست به وکیل مربوط به انجام امور شهروندی وکالت بدهید تا کلیه کارهای مربوط به دریافت سند و کارهای مربوطه به شهروندی را برای شما انجام بدهد .

6- با ارسال این وکالتنامه وکیل از طرف شما برای دریافت سند مراجعه کرده و مابقی پروسه شهروندی را انجام میدهد .

در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر و دریافت جزییات و همینطور مشاوره با وکیل و دریافت نمونه وکالتنامه با همکاران ما در بخش شهروندی در شرکت سان اند سندز در تماس باشید . مشاورین زبده ما با کاملترین و به روز ترین اطلاعات در خدمت شما خواهند بود .

 

 

Join The Discussion

Compare listings

Compare
error: Content is protected !!
Previous
Next