منطقه اوبا آلانیا

منطقه اوبا آلانیا

منطقه اوبا آلانیا یا به قول ترکها اوبا محله سی  یکی دیگر از محله های خوب و پرطرفدار شهر آلانیا می باشد که فقط چهار کیلومتر با مرکز شهر فاصله دارد در آخرین سرشماری که از منطقه اوبا انجام شد جمعیت این محله ۲۱۷۷۸ هزار نفر برآورد شده این جمعیت در فصل گردشگری افزایش چشمگیری پیدا میکند محله اوبا یکی از محله های مهم  و خوب آلانیا می باشد .یک بیمارستان خصوصی,پنج مدرسه خصوصی و شش مدرسه دولتی ، مرکز چشم پزشکی خصوصی, مرکزدیالیز و فروشگاه های بزرگی مثل کوشتاش و مترو  در این منطقه قرار گرفته اند. همچنین قرار گرفتن این منطقه بین کوه و دریا باعث شده چشم انداز زیبایی در این منطقه وجود داشته باشد . 

بزرگترین و تنها بیمارستان دولتی شهر آلانیا درمنطقه اوبا واقع شده است این بیمارستان شامل قسمت های مختلف  و داری پلی تکنیک های مختلفی می باشد که کسانی که دارای بیمه هستند و حتی توریست هم میتوانند به این بیمارستان مراجعه کنند و  از تمام خدمات مورد نیاز  در این بیمارستان استفاده کنند. 

یکی از جاهای دیدنی و تفریحی مشهور در آلانیا که تنها ۱۵ دقیقه با منطقه اوبا فاصله دارد ، منطقه دیم چای می باشد که دارای طبیعت بینظیر و رودخانه زیبا با تمامی امکانات تفریحی  و همچنین شامل رستورانهای متعددی است که یکی از مکان های جذاب برای گردشگران در شهر آلانیا میباشد .

دسترسی منطقه اوبا آلانیا

فاصله منطقه اوبا با مرکز شهر حدود ۱۰ دقیقه میباشد و با استفاده از وسایل نقلیه عمومی به راحتی میتوانید به مرکز شهر قدیمی آلانیا دسترسی داشته باشید. به علاوه فرودگاه قاضی پاشا فقط 30 دقیقه تا این منطقه فاصله دارد و در صورتیکه در این منطقه اقامت  داشته باشید ، به راحتی و با استفاده از اتوبوس های مخصوص فرودگاه میتوانید به راحتی به فرودگاه قاضی پاشا تردد داشته باشید.

خرید ملک در منطقه را به چه کسانی پیشنهاد میکنیم ؟

اگر علاقمند به خرید و سرمایه گذاری در یکی از مناطق مرکزی شهر آلانیا مباشد که هم دسترسی راحتی به مرکز شهر و مراکز خرید داسته باشد و همچنین دسترسی راحتی به ساحل زیبای دریای مدیترانه داشته باشید ، پیشنهاد ما به شما خرید ملک در منطقه اوبا آلانیا میباشد. کارشناسان ویژه فروش ما میتوانند اطلاعات دقیقی در ارتباط با نحوه سرمایه گذاری در این منطقه را در اختیار شما قرار دهند . ما بهترین آپارتمان ها و ویلاهای موجود در این منطقه را با بهترین قیمت به شما پیشنهاد میکنیم . کافیست با ما تماس بگیرید تا بهترین فایل های منطقه اوبا آلانیا  را در اختیارتان قرار دهیم .

Join The Discussion

Compare listings

Compare
error: Content is protected !!
Previous
Next