در هنگام خرید ملک در ترکیه با شرایط اقساطی ، به چه نکاتی باید توجه کنیم ؟

خرید ملک در ترکیه با شرایط اقساطی

این روزها وقتی وارد شهر استانبول میشوید ، هر طرف را که نگاه کنید تبلیغاتی برای فروش اقساطی واحد های مسکونی در استانبول را به چشم میبینید . اما آیا خرید ملک در ترکیه با شرایط اقساطی ، قابل استفاده برای خارجیان میباشد ؟ و برای خرید واحد هایی با شرایط اقساطی به چه نکاتی باید توجه کنیم ؟

خرید ملک در ترکیه با شرایط اقساطی 

  • نکته اول اینکه تمام املاکی که شرایط اقساطی دارند قابل خرید برای خارجی ها نیستند و یا به عبارتی دیگر شرایط آنها برای خارجیان متفاوت است . به عنوان مثال شرایط اقساطی که حدود 60 ماه یا حتی 120 ماهه میباشد ، به خریداران ترک داده میشود . معمولا ٌ شرکت های ساختمانی شرایط اقساط کوتاه مدت تری را در اختیار خریداران خارجی قرار میدهند .
  • نکته دوم این است که اغلب شرکت های ساختمانی که با شرایط اقساطی ملک میفروشند ، سند ملک را بعد پایان اقساط به نام خریدار می کنند و فقط بین خریدار و فروشنده قرار داد منعقد میشود .

فقط مجموعاٌ در شهر استانبول حدود 5 شرکت ساختمانی هستند که با شرایط اقساطی سند را به نام خریدار می کنند که اطلاعات دقیق در ارتباط با این مجتمع ها را میتوانید از بخش فروش ملک در شرکت ما دریافت کنید . مابقی پروژه های ساختمانی که ملک با شرایط اقساطی میفروشند، حتی کلید آپارتمان را نیز به شما تحویل میدهند اما سند ملک را پس از اتمام شدن ملک به نام شما میکنند .

توجه داشته باشید که در حال حاضر با توجه به اینکه قوانین اقامتی در ترکیه تغییر کرده است . قبل از اینکه سند ملک به نام شما شده باشد  نمیتوانید نسبت به گرفتن اقامت سرمایه گذاری اقدام کنید ، اقامتی که به شما داده میشود از نوع توریستی خواهد بود .

  • نکته سوم اینکه در اغلب املاکی که شما به صورت اقساطی خریداری میکنید موظف به امضای کاغذهایی به نام سند یا به اصطلاح فارسی همان سفته میباشد که ضمانت پرداخت اقساط شما به شرکت ساختمانی میباشد . پیشنهاد میکنیم در هنگام امضای این فرمها روی تاریخ و زمان پرداخت دقت کنید .

پیشنهاد آخر

در پایان هم اگر مایل به خرید ملک در ترکیه با شرایط اقساطی میباشید ، پیشنهاد میکنیم در انتخاب شرکت ساختمانی که طرف حساب شما میباشد ، دقت کنید . انتخاب شرکت های معتبر در زمان واحدهای اقساطی بسیار مهم است .

 

 

Join The Discussion

Compare listings

Compare
error: Content is protected !!
Previous
Next