اطلاعات مفید در ارتباط با خرید ملک در استانبول

خرید ملک در استانبول

اگر قصد خرید ملک در استانبول را دارید، در این مطلب به نکاتی که تا حدودی میتواند در خرید ملک دید بهتری به شما بدهد و بتوانید ملک مناسبی را با توجه به بودجه و سلیقه خودتان انتخاب کنید در اختیار شما قرار میدهیم .

قصد شما از خرید ملک در استانبول چیست ؟

این مهمترین سوالی هست که شما به عنوان یک خریدار و ما به عنوان مشاور املاک باید بپرسیم و بر طبق آن بتوانیم مناسب ترین املاک را به شما معرفی کنیم . اگر قصد خودتان از خرید ملک و سرمایه گزاری در ترکیه را با مشاور خود در میان بگذارید ، قطعاٌ در وقت خود صرفه جویی می کنید چون مشاورین ما با توجه به قصد شما از خرید ملک میتوانند موارد مناسبی را به شما پیشنهاد کنند .

اگر قصد شما ازخرید ملک در استانبول ، سرمایه گذاری باشد ، مشاورین ما املاکی را با توجه به فاکتورهای موجود ، شرایط مناسبی برای سرمایه گذاری دارند را به شما پیشنهاد خواهند کرد . اما اگر قصد شما خرید ملک در نزدیکی مرکز قدیمی استانبول و با دسترسی راحت به مرکز شهر باشد ، واحدهایی در این مناطق را به شما توصیه خواهیم  کرد . اگر مایل به خرید ملک برای اجاره دادن و کسب درآمد هستید ، واحدهایی را با شرایط اجاره گارانتی به شما پیشنهاد می کنیم. اگر هم قصد دارید که ملکی بخرید که به شما به صورت تضمینی بعد از گذشت 3 سال سود بدهد ، میتوانیم املاکی با این مشخصات به شما پیشنهاد کنیم .

حدود بودجه شما برای خرید ملک در استانبول چقدر است ؟

گاهی اوقات خریداران ملک مایل نیستند تا در ارتباط با بودجه مورد نظرشان برای خرید ملک در استانبول به فروشنده اطلاعات بدهد . اما عدم ارائه اطلاعات صحیح موجب میشود تا فروشنده نتواند فایل های مناسبی را در اختیار شما قرار دهد و زمان شما تلف شود . اگر اطلاعات دقیق در مورد بودجه و نحوه و شرایط پرداخت خود در اختیار فروشنده قرار دهید ، مطمئن باشید ما بهترین ملک ها را به شما پیشنهاد خواهیم کرد.

آیا نزدیک بودن به وسایل حمل و نقل عمومی برای شما مهم است ؟

برای شهر بزرگ و شلوغی مانند استانبول که مساحتی حدود 7 برابر تهران دارد ، نزدیک بودن به وسایل حمل و نقل عمومی از مهمترین مواردی است که در خرید ملک در استانبول باید در نظر بگیرید به خصوص اگر مایل به رفت و آمد به مناطق مختلف شهر با استفاده از وسایل نقلیه عمومی دارید . همانطور که میدانید 2 اتوبان اصلی به نام های تم و ای5 دو جاده اصلی هستند که غرب و شرق استانبول را به هم متصل می کنند . اتوبان ای 5 به صورت 24 ساعته دارای خط ویژه اتوبوس است که برای حمل و نقل در استانبول بسیار اهمیت دارد به خصوص بخش هایی از شهر استانبول که هنوز ایستگاه مترو به آنجا کشیده نشده است . بنابراین اگر رفت و آمد شما به مناطق مختلف شهر زیاد است ، بهتر است محلی را نزدیک به اتوبان ای 5 استانبول خریداری نمایید .

آیا مایل به دریافت شهروندی ترکیه از طریق خرید ملک بالای 400.000 دلار میباشید ؟

اگر مایل به دریافت شهروندی ترکیه از طریق خرید ملک در استانبول میباشید ، مشاورین ما میتوانند املاک مناسب برای اخذ شهروندی را به شما پیشنهاد کنند . شما میتوانید یک واحد به این ارزش و یا چندین واحد به این ارزش را خریداری کنید . توجه داشته باشید که تمام املاک برای دریافت شهروندی مناسب نیستند و حتماٌ باید املاکی به شما پیشنهاد کنیم که از لحاظ ارزش کارشناسی دولت ترکیه ، ارزشمند باشد و  قابل دریافت شهروندی ترکیه باشد .

 

Join The Discussion

Compare listings

Compare
error: Content is protected !!
Previous
Next