پایین آمدن ارزش لیر ، فرصت ویژه ای برای خرید ملک و دریافت پاسپورت ترکیه

پایین آمدن ارزش لیر

اگر این روزها اخبار را تعقیب میکنید حتماٌ خبر دارید که قیمت دلار در ترکیه به بالاترین حد در طول چند سال اخیر رسیده است . البته شرایط پیش آمده در سراسر دنیا موجب شده تا نوسان های بازار ارز بسیار چشمگیر باشد . اما این پایین آمدن ارزش لیر در مفابل دلار، فرصتی ویژه ای است که سرمایه گذاران میدانند چگونه از آن استفاده کنند.

کلاٌ تفاوت ویژه و بارزی که افراد باهوش و سرمایه گذار را از دیگران متمایز میسازد و موجب میشود که مرتباٌ بتوانند سرمایه خود را افزایش دهند ، سرمایه گذاری در زمان مناسب است .

قیمت ملک

در اغلب شهرهای ترکیه قیمت خرید و فروش ملک بر اساس لیر ترک محاسبه میشود و برای بسیاری از خریداران ملک که از تبدیل دلار و یورو استفاده میکنند، در حال حاضر میتوانند از فرصت پیش رو به خوبی استفاده کنند و از نرخ تبدیل با میزان بالاتری استفاده کنند . به علاوه همانطور که میدانید در حال حاضر ، خرید ملک در ترکیه با رقم400.000 دلار به بالا ، جهت دریافت شهروندی ترک یکی از روش های سرمایه گذاری در کشور ترکیه میباشد .

در حال حاضر با تبدیل نرخ 400.000 دلار به لیر ترکیه ، شما قادر خواهید بود که ملک با مشخصات بهتری خریداری کنید . به عنوان مثال اگر حدود 2 ماه گذشته با مبلغ 250.000 دلار میتوانستید در مجموعه ای در شهر استانبول ، واحدی به ارزش 1.500.000 لیر ترک خریداری کنید ، در حال حاضر با این مبلغ میتوانید واحدی به ارزش 1.700.000 لیر ترک خریداری کنید .

که با این تفاصیل قادر خواهید بود ملکی با مساحت بزرگتر و یا در منطقه ای بهتر خریداری کنید . علاوه بر اینها در نظر داشته باشید که شرایط پیش آمده موجب شده تا اغلب شرکت های ساختمانی برای فروش املاک خود ، قیمتهایی با تخفیف ویژه را به مشتریان ارائه کنند که موجب میشود مشتریان بتوانند خرید خوبی داشته باشند .

آیا پایین آمدن نرخ لیر همچنان ادامه خواهد داشت ؟

اما قطعاٌ سوالی که پیش می آید این است که  آیا این پایین آمدن ارزش لیر ادامه پیدا خواهد کرد . اینکه چگونه میتوانیم مطمئن باشیم که سرمایه گذاری درستی انجام داده ایم ؟ سرمایه گذاران به خوبی میدانند که پس از هر رکودی ، صعودی در پیش است . معمولا از این فرصت ها استفاده میکنند تا به درستی سرمایه گذاری کنند .

اقتصاد ترکیه جزو 20 اقتصاد در حال رشد در دنیا می باشد . در طول سالهای گذشته بالا و پایین های متعددی را از سرگذرانده است . به همین دلیل دید سرمایه گذاران خارجی نسبت به ترکیه همواره مثبت بوده است . اتباع خارجی سرمایه گذاری های هنگفتی را در بخش های مختلف انجام داده اند .

اگر شما هم مایل به سرمایه گذاری در ترکیه هستید ، فرصت پیش رو آمده را از دست ندهید . از پایین آمدن قیمت املاک و بالا رفتن نرخ دلار  در ترکیه برای خرید ملک مورد نظرتان استفاده کنید . به یاد داشته باشید که هر بحران و رکود ، فرصتی تازه ایجاد میکند .

Join The Discussion

Compare listings

Compare
error: Content is protected !!
Previous
Next