آیا با خرید هر ملکی در ترکیه به ارزش بالای 400.000 دلار میتوانیم شهروند ترک شویم ؟

شهروند ترک

در حال حاضر متقاضیان بسیار زیادی از کشورهای مختلف علاقمند به خرید ملک با ارزش بالای 400.000 دلار هستند تا بتوانند ظرف مدت بسیار کوتاهی شهروند ترک  شوند . اما آیا هر ملکی برای دریافت شهروندی ترک  مناسب است و یا به عبارتی با خرید هر ملکی به ارزش بالای 400.000 دلار میتوان شهروند ترک شد ؟

املاکی که برای دریافت شهروندی ترکیه مناسب هستند ، میبایست دارای شرایط ذیل باشند .

  • این املاک باید ارزشی معادل 400.000 دلار به بالا داشته باشند و این ارزش میبایست توسط بازرسی که از طرف دولت برای ارزش گذاری ملک فرستاده میشود، تایید شود. اغلب پروژه های ساختمانی که برای دریافت شهروندی مناسب میباشند ، توسط بازرس ارزش گذاری شده اند و قبل از اینکه شما نسبت به خرید ملک اقدام کنید ، میتوانند میزان کارشناسی را به شما اطلاع بدهند و شما میتوانید بر اساس نظریه کارشناسی نسبت به خرید اقدام نمایید .

در اغلب پروژههایی که برای فروش های بالای 400.000 دلار کارشناسی شده اند ، رقم خرید بسیار به رقم کارشناسی نزدیک است و مثلاٌ اگر ملکی را حدوداٌ با رقم 420.000 دلار خریداری کنید ، حدود 400.000 دلار کارشناسی میشود و اما اگر مجموعه ای توسط کارشتاسان یا قیمت مناسب ارزش گذاری نشود آن مجموعه مورد مناسبی برای دریافت شهروندی ترک محسوب نمی گردد . در این بخش و در انتخاب املاکی که به درستی کارشتاسی شده اند ما در کنار شما هستیم و مجتمع هایی را که هم ارزش سرمایه گذاری دارند و هم توسط کارشناسان دولت برای کسب شهروندی ترک ارزش گداری شده اند را به شما معرفی خواهیم کرد .

  • دومین نکته ای را که باید در نظر داشته باشید این است که فروشنده ملک حتماٌ باید شخص و یا شرکت های ترک باشند و املاکی که از طرف خارجیان برای فروش قرار داده میشوند برای اخذ شهروندی ترک مناسب نیستند و مورد تایید قرار نمی گیرند .
  • سومین موردی که باید مورد توجه قرار دهید ُ در ارتباط با املاک دست دوم میباشد . املاک دست دوم برای کسانی که مایل به خرید نقدی هستند به شرط اینکه از افراد  و آژانس های املاک مورد اطمینان خریداری شود ارزنتر از مجتمع های نوساز میباشد . اما برای اینکه بتوانید شهروند ترک شوید خرید املاک دست دوم مشکلاتی را دارد که بهتر است قبل از خرید درباره آنها بدانید . اولین مشکل مربوط به ارزش کارشتاسی است که توسط بازرسان دولت تعیین میشود .

در مورد املاک دست دوم معمولاٌ ارزش کارشتاسی کمتر از رقمی که برای خرید ملک توافق کرده اید تعیین میشود . بنابراین برای اینکه بتوانید شهروند ترک شوید میبایست ملکی با رقمی بسیار بالاتر خرید کنید تا توسط بازرسان دولت ملبغ 400.000 دلار ارزش گذاری شود . در مورد املاک دست دوم مشکل بعدی مربوط به رقم خرید ملک است که میبایست روی سند درج شود و در اغلب موارد فروشندگان املاک دست دوم مایل نیستند که رقم واقعی خرید را روی سند نشان دهتد . در حالیکه یکی از شروط دریافت شهروندی ترک تشان دادن رقم خرید بالای ملبغ 400.000 دلار روی سند ملک میباشد .

به خاطر داشته باشید که هر گونه کوتاهی و اشتباه در جریان خرید ملک در ترکیه برای کسب شهروندی میتواند موجب شود تا روند کار متوقف شده و شما نتوانید شهروندی ترک را دریافت نمایید . برای اینکه از صحت کلیه مراحل کار اطمینان داشته باشید تیم ما همراه با وکلا و مشاورین ورزیده از ابتدا تا انتها و دریافت شهروندی ترک در کنار شما خواهند بود . از اطمینان شما متشکریم .

Join The Discussion

Compare listings

Compare
error: Content is protected !!
Previous
Next