پروژه های ساختمانی تحت حمایت دولت ترکیه ، کدام پروژه ها میباشند ؟

پروژه های ساختمانی تحت حمایت دولت ترکیه

شرکت های ساختمانی مختلفی در شهرهای ترکیه مشغول به ساخت و ساز و فعالیت میباشند برخی از این شرکت ها حتی دارای شعباتی در شهرهای مختلف ترکیه بوده و در حال ساخت مجتمع های مسکونی بزرگ با امکانات رفاهی کامل میباشند . اما بدون شک پروژه های ساختمانی تحت حمایت دولت ترکیه هم از نظر شهروندان ترک و هم از نظر خارجیان دارای اعتبار بیشتری هستند . شرکت Emlak Konut شرکتی است که تحت حمایت دولت ترکیه ، به کار ساخت و ساز مشغول است و پروژههای مسکونی بزرگی را در شهرهای مختلف ترکیه ساخته است .

املاک کونوت یک شرکت دولتی و قدیمی است که در سال 1953 توسط دولت تأسیس شده است. شرکت املاک کونوت بزرگترین شرکت سرمایه‌گذاری‌های غیرمنقول در ترکیه است که در مقیاس جهانی نیز رتبه‌ی 121 جهان را به خود اختصاص داده است. از مجموع سهام املاک کونوت،  6/50 درصد آن در بورس استانبول داد و ستد می‌شود و 49 درصد آن هم متعلق به شرکت انبوه‌سازان است به نام توکی است که یک شرکت دولتی متعلق به وزارت شهرسازی و محیط زیست است.

این شرکت در شهرهای استانبول ، آنکارا ، ازمیر ، دنیزلی ، کجالی ، قونیه و نوشهیر مجتمع های مشکونی متعددی را ساخته است و مجموعه های زیادی نیز در حال ساخت دارد .

یکی از مهمترین ویژگی های پروژه های ساختمانی تحت حمایت دولت ترکیه ، برای شهروندان ترک این است که با پرداخت پیش پرداخت بسیار کمی ( بین 5 تا 10 درصد ) و با اقساط دراز مدت بین 60 تا 120 ماه ، میتوانند صاحب خانه شوند . البته تمام اینها با این شرط که بانک ، شرایط خریدار را از بابت توانایی در بازپرداخت وام بررسی کند و تایید کند . اما برای خارجیان این شرایط امکان پذیر نمیباشد و نهایتا با پرداخت 50 درصد و اقساط 24 یا 36 ماهه امکان پذیر است .

در بین مجتمع های تحت ساخت و یا ساخته شده توسط شرکت املاک کونوت ، املاک با شرایط و قیمت متفاوت دیده میشوند تا بتوانند نیاز تمام افراد جامعه را تامین کنند . ارزان ترین و گران ترین مجتمع های مسکونی را میتوانید در لیست مجموعه پروژههای این شرکت ببینید .

شاید یکی از تنها ایراداتی که باید هنگام خرید ملک از این مجموعه پروژهها مد نظر داشته باشید ، طولانی بودن پروسه به نام شدن سند و کارهای اداری مربوطه میباشد و در اغلب مجتمع های مسکونی ساخته شده توسط املاک کونوت ، پروسه به نام شدن سند حدود یک ماه کاری زمان میبرد . بنابراین اگر سرعت پروسه به نام شدن سند برای شما اهمیت دارد ، حتماٌ هنگام خرید با فروشنده ملک در مورد پروسه به نام شدن سند صحبت کنید و کلیه جزییات را بپرسید .

درباره ما و پروژه های ساختمانی تحت حمایت دولت ترکیه

اگرمایل به بازدید از مجتمع هایی هستید که توسط شرکت املاک کونوت ساخته شده اند ، با همکاران ما در بخش فروش تماس بگیرید تا اطلاعات دقیق در اختیار شما قرار دهند و برای بازدید از پروژه ها هماهنگی های لازم را به عمل آورند .

Join The Discussion

Compare listings

Compare
error: Content is protected !!
Previous
Next