منطقه اسنیورت استانبول

منطقه اسنیورت استانبول

یکی از منطقه های استانبول که پی در پی در حال رشد و گسترش است، اسن یورت نام دارد. این منطقه یکی از بزرگترین مناطق شهرداری استانبول است و در بخش غربی منطقه اروپایی استانبول واقع شده است. منطقه اسنیورت استانبول بین دریاچه کوچوک چکمه جه و بویوک چکمه جه، در شمال بزرگراه E5 و جنوب بزرگراه Tem قرار گرفته است. مساحت منطقه اسن یورت 2770 هکتار است. اسن یورت منطقه ای است ، تقریباٌ پر جمعیت با خیابانهای بزرگ و تمیز فضای سبز ایده آل و رستورانها و فروشگاههای بسیار که نرخ اجاره منزل و حتی خرید در این منطقه به نسبت امکاناتی که در آن وجود دارد بسیار منطقی و مناسب است .

زندگی در منطقه اسنیورت استانبول

اسنیورت از مناطق  جدید شهر استانبول منطقه است که با دسترسی به اتوبان های اصلی شهر و ارائه پروژه های ساختمانی جدید، توانسته جایگاه خودش را در شهر استانبول پیدا کند.از نظر موقعیت اجتماعی و فرهنگی، به این منطقه رتبه B  داده شده است و جمعیت در این منطقه بدلیل ارزان بودن ملک رو به افزایش می باشد.

در استانبول قانون این است که اگر در هر محله ای بیش از ۵۰۰۰ نفر  ساکن در آنجا وجود دارد باید تمام امکانات شهر نشینی را فراهم کنند. پس در هیچ منطقه ای از استانبول نباید نگران امکانات زندگی  شامل فروشگاه، بازار، مدرسه ، دانشگاه و … بود.

منطقه اسن یورت از پر رفت و آمد ترین مناطق استانبول به شمار می رود ؛ با وجود این رفت و آمد ، خبری از ترافیک سنگین در این منطقه نیست و این یکی از برترین امتیازات این منطقه برای اشخاصی است که برنامه سرمایه گذاری درزمینه املاک و مستغلات و یا تجارت از طریق افتتاح انواع فروشگاه های زنجیره ای کافه رستوران ، کافه بار ،کارواش  ، آرایشگاه  ، سوپرمارکت ، فست فود و غیره را دارند .راه اندازی مشاغل متنوع با کمترین هزینه  در این منطقه به نسبت مرکز شهر ، منطقی تر بوده و در کمترین زمان ممکن بهترین بازده را برای سرمایه گذاران دارد.

برای مهاجرانی که صاحب فرزند هستند، مراکز آموزشی این منطقه کاملا مدرن بوده و روزبروز در حال توسعه هستند. مدارس ترک دولتی ،غیر انتفاعی و اینترنشنال برای کودکان و نوجوانان ایرانی از دیگر امکانات موجود در این دو منطقه است .همینطور اگر برای ادامه تحصیل به استانبول آمده اید، دانشگاه های بسیار خوبی مثل آرل، فاتح، بیکنت و گلیشیم در این منطقه قرار دارند که برای دانشجویان مهاجر بستری مهیا برای پیشرفت و ادامه تحصیل هستند.

مزایای زندگی و سرمایه گذاری در منطقه اسنیورت استانبول

دسترسی حمل و نقل با سهولت

دسترسی سریع به بزرگراه های D-100  ،TEM ، E5

بیمارستان ، مدرسه، پارک وسیع با کلیه امکانات رفاهی

پارک آبی AĞUA CLUB DOLPHİN

مارکت، بانک، فروشگاههای متعدد و…

داشتن مراکز خرید متعدد و همینطور بازار های محلی هفتگی در بخش های مختلف این منطقه

 

خرید ملک در منطقه اسنیورت مناسب به چه افرادی توصیه میشود

اگر قصد خرید ملک در استانبول را دارید و قیمت مناسب برای شما بیشترین الویت را دارد، پیشنهاد ما به شما سرمایه گذاری و خرید ملک در منطقه اسن یورت استانبول است.  قیمت ملک در این منطقه در مقایسه با دیگر مناطق استانبول مقرون به صرفه تر است و میتوانید با قیمت مناسبی تری نسبت به سایر مناطق دیگر استانبول نسبت به خرید ملک در این منطقه اقدام کنید .

در این منطقه مجتمع هایی که به اتوبان ای5 نزدیک تر باشند ، به دلیل دسترسی بسیار راحتی که به متروبوس دارند ، نسبت به بقیه مجتمع های مسکونی در این منطقه گرانتر هستند . در حال حاضر مترو بوس سریع ترین وسیله نقلیه ای است که ساکنین این منطقه میتوانند برای رفت و آمد به مرکز قدیمی شهر استانبول و یا سایر مناطق دیگر استانبول از آن استفاده کنند . خط ایستگاه مترو نیز تا پایان سال 2023 به تمام بخش های منطقه اسنیورت کشیده خواهد شد و روی رشد قیمت املاک در این منطقه تاثیر به سزایی خواهد داشت .

اگر علاقمند هستید در منطقه اسنیورت ساکن باشید و قصد خرید ملک در این منطقه را دارید ، کارشناسان فروش ما میتوانند اطلاعات دقیقی را با جزییات بیشتر در ارتباط با رشد این منطقه و نحوه سرمایه گذاری صحیح را در اختیار شما قرار دهند . همچنین میتوانید از مشاوره تلفنی با کارشناسان ما استفاده کنید و اطلاعات دقیقی در ارتباط با مجتمع های مسکونی موجود در این منطقه کسب کنید و از بهترین املاک در این منطقه بازدید داشته باشد .

 

 

 

 

 

 

Join The Discussion

Compare listings

Compare
error: Content is protected !!
Previous
Next