منطقه قاضی عثمان پاشا در استانبول

منطقه قاضی عثمان پاشا استانبول

قاض عثمان پاشا یکی از مناطق اروپایی شهر استانبول میباشد. مساحت این منطقه 38 کیلومتر مربع و جمعیت آن 478046 نفر میباشد. در این منطقه 16 محله وجود دارد. منطقه قاضی عثمان پاشا به دلیل رشد صنعت و وجود تقریبی 18 شرکت بزرگ در این منطقه دلیل بزرگی برای انتخاب این منطقه و زندگی در این منطقه مدرن میباشد.چندین مرکز صنعتی بزرگ در این منطقه مشاغل کلیدی را ساخته اند. مشاغلی از قبیل صنعت فلزات، تراشکاری، لوسترسازی و مشاغل الکترونیکی در این منطقه به صورت حرفه ایی و پیشرفته مشغول به فعالیت میباشند. به دلیل وجود این مشاغل در این منطقه جمعیت جوان و فعال قاضی عثمان پاشا از دیگر مناطق شهری بیشتر است.

حمل و نقل درمنطقه قاضی عثمان پاشا

منطقه قاضی عثمان پاشا استانبول دارای دسترسی مناسبی است یعنی شما به وسایل نقلیه ایی مثل تراموا، اتوبوس و دلموش به راحتی دسترسی خواهید داشت. خط 4 تراموا در این منطقه چندین ایستگاه فعال نظیر: Kiptaş-Venezia-Karadeniz-Taşköprü-Ali Fuat Başgil-Bosna Çukurçeşme-Sağmalcılar-Uluyol Bereç دارد.

مراکز درمانی و آموزشی و تجاری قاضی عثمان پاشا

منطقه قاضی عثمان پاشا دارای چندین مرکز درمانی و بیمارستان بزرگ از قبیل   Gaziosmanpaşa Eğitim ve Araştırma Hastanesi- ÖZEL YILDIZ ACADEMİA HASTANESİ-ÖZEL İSTANBUL ŞAFAK HASTANESİ- New Century University Hospital-  ÖZEL GAZİOSMANPAŞA KADIN SAĞLIĞI میباشد.همچنین چندین دانشگاه و مدرسه معتبر نیز در این منطقه وجود دارد.مدارسی از قبیل   Özel Ay Okulları-   Özel Atabek Koleji-  Özel ERA Gaziosmanpaşa Okulları و همچنین مرکز خرید ونیزیا نیز در این منطقه وجود دارد.

خرید ملک در این منطقه را به چه کسانی پیشنهاد میکنیم :

منطقه قاضی عثمان پاشا استانبول از مناطق رو به رشد شهر استانبول میباشد و ساخت و ساز مدرن در این منطقه در حال پیشرفت بوده و به دلیل تغییرات شهری و تغییر بافت سنتی به بافت مدرن و لوکس خرید ملک در این منطقه بستر مناسبی برای سرمایه گذاری فراهم کرده است. وجود امکانات رفاهی، تجاری، آموزشی و بهداشتی در این منطقه و همچنین دسترسی راحت به دیگر مناطق شهری از مزایای بزرگ این منطقه میباشد. اگر تمایل به خرید ملک در این منطقه و یا دیگر مناطق شهر استانبول را دارید با مشاوران ما در تماس باشید تا اطلاعات کافی را در اختیار شما قرار دهیم.

Join The Discussion

Compare listings

Compare
error: Content is protected !!
Previous
Next