منطقه بایرام پاشا استانبول

منطقه بایرام پاشا استانبول

منطقه بایرام پاشا یکی از مناطق قسمت اروپایی شهر استانبول است. این منطقه از از شمال با قاضی عثمان پاشا، از شرق با ایوب سلطان، از جنوب با زیتین بورنو و از غرب با اسنلر همسایه است.مساحت منطقه 698 کیلومتر مربع میباشد و جمعیتی حدود 271037 نفر در 11 محله دارد. این منطقه تا سال 1990 از محله های منطقه ایوب به شمار میرفته و بعد از این سال تبدیل به منطقه ایی مستقل شده است. اقتصاد این منطقه تا سال 1970 بر پایه کشاورزی و این سال به بعد به دلیل پیشرفت منطقه دیگر صنایع نظیر لوازم یدکی اتوموبیل و تولید قطعات الکتریکی و الکترونیکی وارد چرخه اقتصاد منطقه شده است. خیابان دمیر کاپی در بایرام پاشا قلب تجاری منطقه محسوب میشود و وجود شعبه بزرگ ایکیا در آن در شهرت خیابان بی تاثیر نیست.با افزایش ساخت و ساز آپارتمان های مدرن در این منطقه، بافت قدیمی بارام پاشا در حال تغییر و تبدیل به بافت مدرن میباشد.

حمل و نقل درمنطقه بایرام پاشا

به دلیل مرکزیت منطقه بایرام پاشا و و جود انواع وسایل نقلیه از قبیل مترو، تراموا و اتوبوس در این منطقه دسترسی به دیگر مناطق شهری بسیار آسان میباشد. ایستگاه های مترو موجود در بایرام پاشا :  Kocatepe- Sağmalcılar-Bayrampaşa-Maltepe و ایستگاه های تراموا : Rami-Topçular-Demirkapı میباشند. از طریق این وسایل نقلیه شما فاصله کمی با مرکز شهر و دیگر مناطق استانبول خواهید داشت.

مدارس و دانشگاه های بایرام پاشا

منطقه بایرام پاشا استانبول دارای چندین مدرسه دولتی و خصوصی میباشد. دو مدرسه خصوصی بایرام پاشا به نام های مدرسه اکیانوس و شوآییپ کورت از مدارس معروف منطقه میباشند.چندین داشگاه نیز در این مدرسه وجود دارد که دو تا از معروف ترین آنها داشگاه بین المللی بالکان و دانشگاه نیشانتاشی میباشد.

مراکز تفریحی و تجاری منطقه بایرام پاشا

بایرام پاشا در کنار دیگر مراکز خرید که در منطقه وجود دارد دارای دو مرکز خرید بزرگ فوروم استانبول و آکسیس نیز میباشد که در این دو مرکز خرید انواع برند های معروف ترک و دنیا با تمامی امکانات در خدمت مشتریان میباشند.این منطقه همچنین دارای مراکز تفریحی متعددی نیز میباشد در ادامه به چند مرکز تفریحی در بایرام پاشا اشاره میکنیم: آکواریوم سی لایف استانبول(در این آکواریوم منحصر به فرد بیش از هزاران نوع آبزی وجود دارد و شما میتوانید اوقات خوبی را در آن بگذرانید)، موزه یخ(با ورود به این موزه زیبا شما خودتان را در قطب حس میکند و  نورپردازی و جلوه های ویژه به زیبایی این مکان می افزاید)، پارک کومبورگاز(این پارک با مساحت 70 هکتاری محیط مناسبی جهت برگزاری پیک نیک را برای شما و خانواده مهیا میکند)

خرید ملک در این منطقه را به چه کسانی پیشنهاد میکنیم :

منطقه بایرام پاشا استانبول به دلیل قدمت و نزدیکی به مرکز شهر انتخاب بسیاری از افراد برای زندگی و سرمایه گذاری میباشد. البته در این منطقه نباید انتظار ساختمان های بسیار بلند پروژه های بزرگ را داشت به دلیل بافت قدیمی بیشتر منطقه دارای ساختمان های کوچک و آپارتمان میباشد ولی در سال های اخیر مورد توجه انبوه سازان قرار گرفته و با ساخت و سازهای مدرن اقداماتی جهت تغییر بافت منطقه انجام شده است. اگر تمایل به خرید ملک در این منطقه و یا دیگر مناطق شهر استانبول را دارید با مشاوران ما در تماس باشید تا اطلاعات کافی را در اختیار شما قرار دهیم.

Join The Discussion

Compare listings

Compare
error: Content is protected !!
Previous
Next