منطقه ایوب سلطان استانبول

منطقه ایوب سلطان استانبول

منطقه ایوب سلطان استانبول یکی از مناطق اروپایی شهر استانبول است . این منطقه از تجزیه دو منطقه بی اوغلو و فاتح در سال 1936 تشکیل شده است که مساحت کل آن 242 کیلومتر می باشد . این منطقه از غرب با منطقه آرناووت کوی و سلطان قاضی ، از جنوب با منطقه فاتح و زیتین بورنو ، از جنوب غرب با قاضی عثمان پاشا و بایرام پاشا و از جنوب شرق با کاییتحانه و بی اغلو همسایه می باشد . پس از فتح استانبول توسط ترک ها نخستین شهرک سازی در منطقه ایوب سلطان صورت گرفته است و این منطقه دارای  بناهای تاریخی بسیار زیادی از دوره عثمانی مانند مسجد ایوب سلطان و گورستان های تاریخی می باشد. در واقع این منطقه از شهر استانبول ، یکی از مناطق قدیمی شهر به حساب می آید که دارای بافت قدیمی میباشد . در طول سالهای گذشته ، ساخت و ساز های جدید و نوساز نیز در این نقطه شروع شده است اما هنوز بیش از 70 درصد بافت این منطقه را بافت قدیمی تشکیل میدهد و ساکنین این منطقه را نیز بیشتر ترک ها تشکیل میدهند و تعداد خارجی های ساکن در این منطقه به نسبت سایر مناطق کم میباشد .

بیمارستان ها و مراکز درمانی

مردم در این منطقه از امکانات درمانی بسیار مناسبی برخوردار هستند ، بیمارستان ها و مراکز پزشکی مختلفی در این منطقه قرار دارند مانند بیمارستان دولتی ایوب ، بیمارستان خصوصی علی بی و مرکز پزشکی آجیبادام گوک تورک که یکی از بهترین و معروف ترین بیمارستان های خصوصی استانبول میباشد.

مراکز خرید منطقه ایوب سلطان

منطقه ایوب سلطان استانبول دارای چندین مرکز خرید میباشد که از جمله آنها میتوان به مرکز خرید ایوب پارک ، مرکز خرید ایسفانبول ، مرکز خرید تپه سفید ، مرکز خرید اکسیس استانبوی و مرکز خرید حالیچ جواهیر مال اشاره کرد . اما این منطقه پر از مغازه ها ، فروشگاههای و بازارهایی است که در بخش های مختلف قرار گرفتند و ساکنین میتوانند کلیه مایحتاج خود را با قیمت های مناسب تهیه کنند.

حمل و نقل در منطقه ایوب سلطان

اتوبان های ای – 5 و تم که از مهم ترین اتوبان های شهر استانبول هستند از جنوب منطقه ایوب سلطان عبور میکند و دسترسی را برای عموم فراهم میکند، دسترسی به متروبوس نیز از طریق اتوبان ای -5 امکان پذیر میباشد ، همچنین اتوبوس ، دلموش و تاکسی در تمامی سطح این منطقه وجود دارد که رفت و آمد به مناطق مختلف استانبول را آسان میکند. خطوط جدید متروی استانبول نیز ، دسترسی به این منطقه را راحتتر کرده است .

خرید ملک در منطقه ایوب سلطان به چه کسانی توصیه میشود ؟

این منطقه به دلیل نزدیک بودن به مرکز شهر و مناسب بودن قیمت ها نسبت به مناطق مرکزی طرفداران خاص خود را دارد اگر مایل به خرید ملکی هستید که در نزدیکی مرکز شهر قرار گرفته و از دسترسی مناسبی برخوردار باشد به شما پیشنهاد میکنیم از املاک موجود در این منطقه بازدید نمایید ، ما می توانیم در این منطقه املاک بسیار مناسبی را با بهترین کیفیت و بهترین قیمت به شما پیشنهاد کنیم ، کافیست با ما تماس بگیرید تا مشاورین بخش فروش ما با اطلاعات کافی در خدمت شما باشند .

Join The Discussion

Compare listings

Compare
error: Content is protected !!
Previous
Next