منطقه پندیک استانبول

منطقه پندیک استانبول

منطقه پندیک استانبول

منطقه پندیک یکی از مناطق شرقی قسمت آسیایی شهر استانبول میباشد. این منطقه از غرب با کارتال، از جنوب با دریای مرمره، از شمال با سلطان بی لی، از شرق با گبزه و از شمال با جنگل های شیله همسایه است و 278 کیلومترمربع مساحت دارد . در سالهای اخیر به دلیل ساخت و سازهای مدرن در این منطقه و همچنین چشم انداز زیبای دریای مرمره این منطقه تبدیل به یکی از مناطق پرطرفدار برای زندگی شده است و همانطور که گفتیم به دلیل وجود دریای مرمره از یک منطقه توریستی و ساحلی تبدیل به منطقه مسکونی مدرن شده است . وجود فرودگاه بین المللی صبیحا در این منطقه و همچنین مترو کادیکوی – کارتال از مزایای بزرگ و اولویت انتخاب این منطقه میباشد . در منطقه پندیک نعداد 23 خانه بهداشت، 1 مرکز درمانی کودکان و یک آزمایشگاه عمومی قراردارد همچنین منطقه دارای چندین بیمارستان دولتی و خصوصی نیز میباشد.

حمل و نقل در منطقه پندیک

منطقه پندیک استانبول دارای بزرگترین ایستگاه قطار استانبول میباشد و ایستگاه اتوبوس دریایی اسکله پندیک – امینونو نقطه اتصال دریایی قسمت آسیایی به قسمت اروپایی میباشد . برای عبور و مرور داخل منطقه و شهر نیز شما میتوانید از مینی بوس، تاکسی،اتوبوس و مترو استفاده کنید . جدا از خط مترو که قسمت آسیایی را به قسمت اروپایی وصل میکند در داخل قسمت آسیایی نیز شما میتوانید با خطوط مترو موجود به نقاط مختلف شهر سفر کنید . همچنین در پندیک ایستگاه خط قطار پرسرعتYHT نیز وجود دارد که از قسمت اروپایی شروع شده و تا شهر کوجائلی ادامه پیدا میکند.

جاذبه های تفریحی منطقه پندیک

به دلیل موقعیت ساحلی و سرسبزی منطقه پندیک دارای مراکز تفریحی بسیاری از قبیل موزه طبیعت، پارک کاینارجا، پارک ساحلی پندیک، پارک کودک، پارک پرندگان، پلاک گوزل یالی، مارین تورک و ساحل پورتره اشاره کرد. همچنین این منطقه دارای مراکز خرید بزرگی نیز میباشد که چند عدد از ان ها را برای شما نام میبریم: مرکز خرید نئومارین، مرکز خرید دبی، مرکز خرید کاردشلر، مرکز خرید الیف، مرکز خرید اسن یالی و مرکز خرید پارک پندیک.

خرید ملک در این منطقه را به چه کسانی پیشنهاد میکنیم :

منطقه پندیک به چندیل دلیل مهم میتواند دلیل انتخاب شما برای سرمایه گذاری و خرید ملک باشد. دلیل اول نزدیکی بسیار زیاد فرودگاه صبیحا، دومین دلیل وجود مترو متصل به بخش اروپایی شهر استانبول، که شما با این مزیت با مرکز قسمت اروپایی و میدان تقسیم تنها 40 دقیقه فاصله خواهید داشت، سومین دلیل ساحلی بودن منطقه و آب و هوای تمیز و به دور از آلودگی این منطقه است. اگر تمایل به خرید ملک در منطقه پندیک استانبول و یا دیگر مناطق این شهر را دارید با مشاورین ما در تماس باشید تا اطلاعات کافی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم .

Join The Discussion

Compare listings

Compare
error: Content is protected !!
Previous
Next