منطقه کارتال استانبول

منطقه کارتال استانبول

منطقه کارتال استانبول ، یکی از مشهورترین و قدیمیترین منطقه های بخش آسیایی استانبول میباشد . در زبان ترکی کلمه کارتال به معنای عقاب میباشد و منطقه کارتال در شهر استانبول، همواره یکی از مناطق مسکونی مورد علاقه ترک ها در بخش آسیایی استانبول بوده است . در گذشته نه چندان دور این منطقه بیشتر فضای صنعتی داشته که به مروز و با افزایش بافت مسکونی در این منطقه ، بخش های صنعتی از این منطقه دورتر میشوند و این منطقه بیشتر حالت مسکونی پیدا میکند.

ایجاد مجتمع های مسکونی نوساز و مدرن ، در این منطقه در طول 10 سال گذشته ، چهره جدید به این منطقه بخشیده است و در کنار بافت قدیمی این منطقه ، بافت مدرنی ایجاد کرده است .در حال حاضر حدود پانصد هزار خانواده در این منطقه از شهر استانبول زندگی میکنند . این منطقه در کنار ساحل قرار گرفته و ساحلی به طول 8 کیلومتر دارد که یکی از جذابیت های این منطقه محسوب میشود . منطقه کارتال در فاصله نزدیکی از جزیرره بیوک آدای استانبول قرار گرفته است و منظره زیبای جزیره بیوک آدا به راحتی قابل دید است .

حمل و نقل در منطقه کارتال

اتوبان مشهور ای5 که بخش آسیایی و اروپایی استانبول را به هم متصل میسازد ، از منطقه کارتال عبور میکند و موجب شده است تا ساکنین این منطقه بتوانند به راحتی دسترسی مناسبی به سایر مناطق شهر استانبول داشته باشند .

این منطقه  دارای خط متروی است که به کادیکوی متصل می گردد و از سال 2012 در این منطقه شروع به فعالیت نموده است و ساکنین این منطقه میتوانند از طریق خطوط مترو نیز به سایر مناطق استانبول دسترسی سریعی داشته باشند . به علاوه ، جاده ساحلی مشهوری که از کادیکوی شروع میشود نیز در تمام طول ساحل منطقه کارتال ادامه دارد و از راههای مهم حمل و نقل در این منطقه محسوب میشود . فرودگاه بین المللی سابیها نیز در در فاصله 15 کیلومتری از  کارتال قرار گرفته است و به راحتی قابل دسترس بوده و نقش مهمی در رشد و روتق این منطقه داشته است .

مراکز بهداشتی و درمانی و دانشگاههای این منطقه

اگر این منطقه را برای سکونت انتخاب میکنید ، از لحاظ دسترسی به مراکز بهداشتی و درمانی در این منطقه هیچگونه مشکلی نخواهید داشت . در بخش های مختلف این منطقه 4 بیمارستان دولتی و حدود 30 بیمارستان خصوصی فعالیت میکنند و علاوه بر اینها 5 پلی کینیک و 9 مرکز بهداشتی نیز در این منطقه در حال خدمت رسانی به ساکنین هستند . دانشگاه مرمره و دانشگده پرستاری نیز از دانشکده های مهم در این منطقه هستند .

خرید ملک در منطقه کارتال به چه کسانی توصیه میشود ؟

اگر آمار رشد ملک در مناطق مختلف شهر استانبول  را بررسی کنید ، میبینید که رشد قیمت املاک در این منطقه نسبت به 5 سال گذشته حدود 85 درصد بوده است . این آمار نشان میدهد که این منطقه برای سرمایه گذاری منطقه بسیار مناسبی بوده و به همین دلیل است که شرکت های ساختمانی متعدد شروع به سرمایه گذاری و ساخت و ساز در این منطقه کرده اند .

منطقه کارتال و کلاٌ مناطق آسیایی در شهر استانبول  در مقایسه با بخش اروپایی ، دارای جمعیت ترک نشین بیشتری هستند و بسیاری از خانواده های ترک ، اقامت و سرمایه گذاری در این منطقه را ترجیح میدهند . ما در این منطقه املاک مناسبی را با قیمت های متفاوت میتوانیم به شما پیشنهاد کنیم . اگر مایل به کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با مجتمع های مسکونی در این منطقه میباشید ، با ما تماس بگیرید تا مشاورین املاک ما با کامل ترین اطلاعات در انتخاب ملک مناسب راهنمای شما باشند .

 

Join The Discussion

Compare listings

Compare
error: Content is protected !!
Previous
Next